Weet iemand een recht toe recht aan manier om een script via de commandline op pastebin.com te plaatsen. Ik doe het nu met wgetpaste op bpaste, maar ik gebruik liever mijn pastebin.com account (dat werkt ook handig met computercraft). Dan kan ik het mekkelijker terug vinden. Ik heb wat via curl geprobeerd, maar dat was niet zo’n succes
test@linux-fzge:~> curl -s -x POST -d /home/test/test http://pastebin.com/api/mijn api_code......
waarbij ik bij “mijn api_code” mijn api code invul
Jij weet toch wel weer veel.
Ik kwam bij pastebin.com via de tutorials van computercraft (lua), nu ben ik meer bezig met bash onder de knie te krijgen, maar gebruik daarbij ook wel eens mijn laptop, dus leek mij pastebin wel handig, ik heb nog niet zo gekeken naar git, leek mij een stap te ver voor mij, maar ik zal mij er eens in verdiepen.
Vriendelijke groet
Roland
je krijgt dan een map test met alles uit die git repo. Vervolgens pas je wat aan in je script en doet
git push
waarna e.e.a. op gitlab bijgewerkt wordt.
Werken er meerdere mensen aan iets en is jouw lokale situatie niet meer up to date, dan meldt git dat wel en doe je eerst
Het lukt, het gaat nog wat stroef, maar het wilsteeds beter, ik bewerk nu nog de bestanden lokaal op mijn computer en moet ze dan uploaden d.m.v. gitstatus > git add > git commit > git push origin. Ik had jouw laatste post nog niet gelezen. Ik zet nog even door, en dan zal het wel lukken, dan kan ik er ook aan werken met mijn laptop of zelfs mijn telefoon (niet zo handig)