oude versie SQlite

Na het updaten van Openftd krijg de melding dat deze niet kan opstarten vanwege een verouderde versie van SQlite. Hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank, Frank

Downgraden naar de vorige versie?
Kun je Openftd niet met MySQL laten werken?

Waar gebruik je Openftd overigens voor?

Ik zal even uitzoeken hoe ik openftd moet downgraden. ik gebruik het voor posts van films,software,epubs (kranten,boeken). Je kunt er met NZBuddy een knop inbouwen zodat hij direct de search in een zoekmachine plakt. De NZB’s download ik overigens met pan. (indien nodig parren met pypar2)

grtn, Frank

Het downgraden lukte me niet, en het pakket mysql deed ook geen goed. Ik heb ermaar voor gekozen om FTD met Wine te installeren, werkt namelijk ook!:wink:

grtn, Frank

Kon het zo niet terug vinden, maar ik las een tijdje geleden over openFTD en MySQL. Bij dat laatste is installeren alleen niet genoeg, je moet MySQL ook “aan” zetten en een paar dingen doen voordat je ermee aan de gang kunt. Er werd met name genoemd dat je daarmee van de versieverplchting van SQLite af was. Vandaar mijn suggestie.
Zelf gebruik ik het liefst helemaal geen Windows programmaas. NZB-downloaden doe ik al jaren, alleen zoek ik zelf de nzb-tjes wel op.

Ik heb het simpeler opgelost: ik heb de openftd repo van 11.3 vervangen door die van 11.2, openftd verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en nu werkt ie wel;)

grtn, Frank

If it works, don’t fix it.

Zelf zou ik dit niet doen. Je kunt op de gekste dingen stuiten, al heb ik 't vermoeden dat dat met openFTD wel mee zal vallen.