Nederlandse openSUSE 11.4 Release Party !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dag allemaal,

Met grote vreugde kunnen we jullie laten weten, dat er een echte openSUSE 11.4 Release / Launch Party komt, in het Novell kantoor in Utrecht.

Zie hier openSUSE:Launch party 11.4 - openSUSE voor de gegevens, vergeet vooral niet om Gábor even een mailtje te sturen, zodat we een beetje een idee hebben hoeveel mensen er komen.

Ik hoop van ganscher harte jullie allemaal bij deze gelegenheid eens in het echt te ontmoeten.

Groet,

Gertjan

Kijk dat lijkt mij wel leuk om eens aan deel te nemen.
Ben ook benieuwd naar wie wie is.
Heb voor die tijd allang en breed Opensuse 11.4 op laptop en desktop natuurlijk.
De datum staat in mijn agenda de mail is verzonden.

Wie komen er nog meer??

Mij lijkt het ook wel leuk maar moet even kijken hoe ik dan zit met mijn examens.
En zijn er ook nog kostern aan verbonden?

Niet aan de deelname zelf, Novell sponsort met ruimte, koffie, thee, consumpties, wat te eten. Je reis en wat je onderweg opmaakt, zou ik dus zeggen.

Ik heb me opgegeven. Ik hoop niet dat dat een reden voor anderen is om niet te komen. rotfl!

Ben dan helaas aan’t werk en in’t verkeerde land… :frowning: Maar is een prima idee en ik hoop dat jullie een prachtige avond hebben! Als ik andere mensen kende die Linux/OpenSUSE gebruikte zou ik ook wel wat willen organiseren. Heb een groot probleem hier om mensen ervan te overtuigen dat OpenSUSE beter is dan Micro$oft Window$…

Bestel een zootje promodvd’s (met live omgevingen voor KDE én GNOME), en geef die weg als verjaarskadootjes etc. Moet ik overigens ook nog steeds even doen.

Hoe bestel ik die en worden ze ook afgeleverd in Ierland? :slight_smile:

Je kunt ze bestellen door een mailtje te sturen naar: promodvds@opensuse.org
Een stukje hierover staat op: openSUSE News

Bedankt, ik stuur ze een email en dan zie ik wel wanneer ze aankomen :slight_smile:

Zou ik voor de release wat video tuts kunnen maken?

Ja, dat zou mooi zijn… Dan kunnen de mensen die er niet bij kunnen wezen er ook nog van ‘genieten’… Live webcam? :wink:

Hmm een Live webcam gaat niet lukken.
Die heb ik namenlijk niet en ik kom niet naar de party.
Dus misschien gewoon wat tuts maken en dat jullie die laten zien op een groot scherm ofzo?

Hoe zit het met het parkeren?

Lijkt me rond die tijd niet zo’n probleem. Ik vraag het nog even na, maar ik denk dat we gewoon bij Novell kunnen parkeren.

Denk je er ook even om, om via de link een mailtje te sturen? Ik heb het vage idee, dat Gábor met de aanmeldingen aan de lage kant zit, en ben van huis uit erg bang dat ik te weinig te eten krijg :slight_smile:

Net bevestiging gehad: parkeerruimte zat, bij het Novell gebouw.

Hoe zit het met promotie via de sociale media (Facebook, Twitter, Hyves, etc)?
Bij Facebook kan je zo’n evenement creëren. Dan kan je gelijk zien hoeveel er ongeveer komen en daarop anticiperen wat betreft consumptie.

We doen ons best om er zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan te geven. FB is al geregeld, Twitter en Hyves gebruik ik niet, maar anderen vast ook wel. Ook Linkedin wordt al gebruikt.

Meldt u alllen via de link !!!

Misschien een goed idee om een aankondiging bij de andere fora te doen?:?
b.v Alleslinux en nedlinux forum.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd lol!

Van mij mag je: verspreid het woord, het woord is openSUSE :smiley: