firefox mist plasma browser intergratie

Wanneer ik Gnome opstart en vervolgens Firefox dan verschijnd vervolgens een popup venster met de mededeling dat de plasma browser intergratie niet is geinstalleerd .
Naar mijn weten is dit bedoeld voor KDE of moet ik deze Module toch Instaleren ?

Is dit het enigste systeem waarop je Firefox gebruikt?
Als je sync gebruikt en Firefox op andere systemen hebt geïnstalleerd waar je wel de plug-in gebruikt, wordt de add-on automatisch geïnstalleerd.
Als je alleen Gnome gebruikt zou ik de add-on verwijderen

Dit gaat niet over een FF add-on, maar over de plasma5 browser integratie. En, dat pakket zie ik niet meer op TW.
@OP: ik heb het vermoeden dat dit iets in je FF settings is. Om dat zeker te weten:

• Maak een nieuwe gebruiker aan
  • Log uit, login als die nieuwe gebruiker en kijk of je de melding daar ook krijgt.

Wat ook kan zijn, is dat je TW niet op de juiste manier upgradet. Alleen ‘zypper dup’ wordt ondersteund, dus geen YaST, GNOME software, Discover of dergelijke.
Voordat je verder gaat met zoeken, raad ik je dan ook aan om eerst ‘sudo zypper dup’ te draaien en je systeem zo helemaal up to date te brengen.
Ter uitleg: TW kent eigenlijk geen updates. De hele release wordt, na openQA testing, steeds opnieuw vrijgegeven, en heeft dus een distributie upgrade nodig. Dus, ‘dup’, en niet ‘up’ zoals YaST e.a. eigenlijk gebruiken.

sorry voor het late antwoord , de add on was idd automatisch geinstalleerd in firefox .

Reden ik draaide KDE en vandaag over geschakeld naar tumbleweed met gnome .

Firefox kan dat niet zien dus instaleerde idd die add on .

Goed gezien van jou heb hem net verwijderd dus je hoort van mij of alles nu wel goed gaat .

Probleem opgelost