Wlan wil niet starten in 13.2

Hallo ,
Ik ben pa overgestapt van Open Suse 13.1 naar 13.2,na heel wat gezoek en proberen krijg ik geen draadloos internet.

Laptop met twee harde schijven van 320 Gb ,waarvan een Mint 17 en sdb Open Suse 13.2.
Mint heeft wel draadloos internet ,maar niet bij 13.2,komt steeds wachtwwoord vragen.
Wat kan ik doen?

Alvast bedankt.

Mvg

Welke desktopomgeving?
Hoe ben je “overgestapt”?
Gebruik je onder Mint en openSUSE dezelfde /home?

Hallo,

Let op Mint staat op een ander harde schijf,want deze laptop heeft 2 fisieke harde schijven.
Ik ben overgestapt met een update via de cd,hierbij was de laptop verbonden met bedraad internet.
deze bewerking is volgens mij foutloos verlopen.
Ik gebruik de desktop omgeving KDE.
Wanneer ik het wachtwoord ingeef voor het draadloos internet komt hij dat na enkele seconden terug vragen.
Andere foutmeldingen zie ik niet.

Hopelijk kan je mij helpen.

bedankt.
Mvg

Dan komt meteen de eerstvolgende vraag op: was die 13.1 soms ook een upgrade van 12.3, dwz geen “clean install”?
Is kwallet gestart? (de wachtwoorden portefeuille beheerder, kun je checken via Systemsettings)
Wat gebeurt er als je via Systemsettings - Netwerkverbindingen deze verbinding 's weggooit en 'm dan opnieuw aanmaakt?
Kun je in Yast - Netwerk - Netwerkverbindingen 's checken of in het “Algemeen” scherm “Networkmanager” wel is geselecteerd?

Hallo iedereen,

Het is opgelost met deze tip:(Kun je in Yast - Netwerk - Netwerkverbindingen 's checken of in het “Algemeen” scherm “Networkmanager” wel is geselecteerd?)

Bedankt voor alle tips.

Mvg,