Wat is jouw laaste aanwinst

Ik heb een abonnement op spotify genomen en geïnstalleerd onder wine.
Hmmmmmm. Smullen, dat spotify. Luister nu helemaal geen offline-radio meer en ook de cd-speler verzamelt alleen nog stof. Dus misschien is het meer: wat mag er weg ipv wat is mijn aanwinst.
Heb ook een Android nu (Google Nexus one) en heb al fijn gespeeld met de mogelijkheden. Alleen wat ik nu wil is bellen en tegelijk in mijn kalender kijken (endaluknognie:’().

Ik las net nog wat printermerken die voorbijkwamen. Dan mag Epson toch niet ontbreken: ik print al jaren met epson onder linux.

Als je aan het bellen bent, op het Home knopje drukken. Dat brengt bij mij ook tijdens het bellen de desktop naar voren, vervolgens kan ik in de agenda kijken, mijn gitaar stemmen, allemaal tijdens het bellen.

Ennuh …Stel je voor…

Bedankt voor de tip!

Ennuh …Stel je voor…
Aai, helemaal niet gezien:shame:. Is inmiddels gebeurd.

Om af te sluiten: sinds gisteravond heb ik een hp LaserJet P1102 in gebruik. Daarvoor was wel een nieuwere versie van hplip nodig, maar de aanwijzingen waren duidelijk en nagenoeg compleet. Dank voor de nuttige reacties op dit forum !
En ja, de oude Epson staat nu op een achteraf plekje te wachten of ik ooit nog een kleurenprint wil maken.
Tegen het eind van het jaar maar weer eens een grote vernieuwing (van alles, behalve de printer) plannen.

Mijn laaste aanwinst is een imac g4.
En nog wat install cds en dvds.

Een externe trust notebook cooling.
Werkt perfect op mijn laptop

Een HP deskjet 5150 (een 6 jaar oude printer:P )

Wat oude pc`s zooi desktobber Packard Bell pentium en een Toshiba pro laptobber.
Nog met XP maar dat gaat er af natuurlijk.

Maar ook een nieuwe Opensuse fan de buurman ook zo gek gekregen, die heeft MS 7 van zijn laptop gewistna veel, heel veel problemen.

MSI DigiVox Duo, dual tuner USB DVB-T ontvanger MSI Global – Multimedia - DIGIVOX Duo

Trouwens, dit dingetje heb ik al min. 1,5 jaar, dus het is bepaald niet mijn laatste aanwinst. Toch, omdat de driver (dvb-usb-af9015) en firmware in eerste instantie niet in openSUSE zat, lag het grootendeels in mijn la. In dit opzicht kwalificeert het dus wel voor dit rubriek :slight_smile: Afgelopen weekend is het mij gelukt om deze zonder bijzonderheden op de combinatie openSUSE 11.3 en mythtv 0.24 aan de praat gekregen. NL 1, 2 en 3 kan ik ermee zonder problemen via Digitenne zien. Nou ja, zonder problemen… afgezien van de zwakke ontvangst, die waarschijnlijk met mij locatie te maken heeft.