wat heb je gedaan vandaag

He allemaal ik ben benieuwd wat jullie gedaan hebben vandaag.
ik begin.
ik heb vandaag bezig geweest met mijn laptop
nog wat filmpjes op youtube gezet.
hier trouwens mijn geweldige kanaal!
https://www.youtube.com/watch?v=(http://www.youtube.com/user/jesse84843093?feature=mhum)

enzo

en nu jullie!

hihihi een eind gemaakt aan 3 weken van voorbereiding en de nederlandstalige openSUSE forums “live” laten gaan :slight_smile:

Het is echt prachtig geworden!

Dank. Ik heb geprobeerd de lijn van de andere een beetje te volgen. Daar is ook al over nagedacht, en dat moet je dan niet te lang opnieuw doen. Zo heb ik al eens een oplossing gevonden voor een probleem in de duitse forums, en eigenlijk niets anders gedaan dan een regeltje naar de engelse forums vertalen.

Laten we hopen dat het een lekker actieve bedoening wordt hier

Ik heb vandaag videos gemaakt en op youtube gezet ^^

Wakker geworden. Gegeten. Kinderen opgevoed. Beetje gewerkt. Met mijn zoon een standaard voor zijn fiets gehaald (zijwieltjes zijn eraf, blijft ie niet staan, die fiets) toen een heel eind achter 'm aan gelopen, ijsjes gekocht en gegeten. Nog een beetje gewerkt. Gemaild. Vervolgens wedstrijd gevolleybald, 3-2 gewonnen. Net weer thuis. Zin in een biertje. Ga ik nu doen. Eerst nog even een zypper up plegen.

Ik heb vandaag allereerst verse lekkere koffie gedronken met zijn heerlijke ruik…

en ik heb er vandaag een uur over gedaan om </php te veranderen in <?php
Dat laatste had het de hele tijd moeten zijn…>:(

Komop Knurpht! Wakker worden!

Inderdaad, dat was het probleem. Meteen even de code wat gereviseerd.

Heb vandaag mijn hele huis opgeknapt.
verven enzo
was daar de hele dag mee bezig
daarna eten maken spagettie met ui en paprika saus en veel kaas.

en nu nog lekker achter de laptop.

Moest direct denken aan Cooking with Linux](http://cookingwithlinux.com/)

Ik zit in het ubuntu forum promotieteam :slight_smile:

Moest vandaag weer eens werken… Morgen gelukkig vrij :slight_smile:

Heel het huis opgeruimd en alle kapotte rotzooi het huis uit gegooit>:)
En straks nog naar een verjaardag toe.

Gaan werken en nu net opensuse 11.3 geinstalleerd en tot nu toe valt opensuse goed mee. Had voordien Fedora die trouwens ook niet slecht was maar ik wilde eens wat anders proberen.
Nu nog wat verder afstellen en dan komt dat hier dik in orde heb ik zo’n vermoeden.

Ha topaul, van harte welkom !!!

Wat voor desktop(s) ? Voor mijn gevoel zitten openSUSE en Fedora van de grootste linux distro’s wel het dichts bij elkaar.

Sony VAIO VGN FE31H is al een wat oudere laptop. Inderdaad, fedora is een zeer goede distro start volgens mij ook iets sneller op dan openSUSE maar openSUSE is zeker niet slechter.

greetz
tony

Hèhèhè, wacht 11.4 maar even af, dan is de vergelijking ( systemd i.p.v. sysinit ) wat eerlijker. Ik draai op mijn laptop nu even Factory (om te testen) met systemd. Rond de 20 seconden naar een KDE desktop, LXDE in 10 seconden, beide met autologin. Vooral het booten tot het login scherm is akelig snel.