Verwelkom de nieuwe moderator NL forums

Dag allemaal,

Met grote blijdschap geven wij kennis van het volgende: met ingang van vandaag is Dexter1979 toegevoegd aan het openSUSE Forums Team als moderator van de nederlandstalige subforums.

openSUSE Forums Team

Hé Jan-Bart,

Welkom in het team. Op de goede samenwerking !!

Gertjan

Veel succes.

Jan-Bart, welkom bij de club.

Bedankt allemaal!

Gefeliciteerd, weer een kanjer van een moddereter erbij.lol!

rotfl! Dat moest ik eerst even goed lezen! Ben niet zo gek op modder maar misschien kan het ook wel als modderettertje gespeld worden :stuck_out_tongue:

En mijn eerste actie als moderator was de titel van deze thread veranderen! :stuck_out_tongue:

13:56, 3rd Feb 2012Dexter1979 [137.65.227.181](http://forums.opensuse.org/postings.php?do=getip&ip=137.65.227.181)

Action: Thread title (original 'Verwerlkom de nieuwe moderator NL forums') changed

Mijn Nederlandse spelling is niet altijd goed maar “Verwerlkom” is geen woord… rotfl!

Heel goed. Wij waarderen oplettendheid. En het is gelijk een goede oefening in de geheime krochten van de mogelijkheden die de mederator ter beschikking staan. :slight_smile:

Gefeliciteerd :slight_smile:

Gefeliciteerd!!! En doe je dat dan allemaal vanuit Ierland?;<)

Daar zit-ie veiliger voor de andere leden :smiley:

Zo goed ben ik nu eenmaal… :wink:

Krijg ik gevarengeld? Of word het St. Dexter als me iets overkomt? rotfl!

Dan moet je wel eerst een wonder verrichten, maar dat lijkt mij wel te doen voor jou :sarcastic:

Bijna 2 keer dezelfde post

Niet alle saints hebben wonderen verricht… de meeste zijn alleen maar op een gruwelijke wijze omgekomen… hmm… St Dexter klinkt ineens niet zo aantrekkelijk meer!! :wink: