Ik heb een HP Elitebook 430 met 2 disks : een hard disk van 465 GB en een SSD disk van 30 GB, waar nu Windows 10 opstaat.
De PC boot met UEFI boot.
Ik heb op een 16 GB Kingston USB stick een bootable Tumbleweed OS gezet met Rufus en de openSUSE-Tumbleweed-DVD-x86_64-Snapshot20200401-Media.iso file.
Het booten van de USB-stick verloopt prima en ook de eerste controles door de Tumbleweed installer, maar bij het controleren van de bestaande disks verschijnt de YAST2 fout “Cannot delete Md Container”.
Je kan evt. doorgaan met de installatie, maar eigenlijk wordt dat afgeraden door de installer. Als je doorgaat kan je de partitie indeling zelf maken. Dat heb ik dan ook gedaan: OS op de SSD disk en /home op de 465 GB disk.
Als dan uiteindelijk het formatteren van de disks begint, verschijnt er een error, die ik niet zo snel kan lezen, maar begint met “Could not…”
Dan verschijnt er een linuxrc scherm waarin je de plaats v/d repository directory moet aangeven.
Daarna sluit linuxrc zich zelf en komt de installer weer terug in de eerste fase van controles / inventarisatie. En krijgen we weer de “Cannot delete Md Container” error weer.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn, of wat ik misschien fout doe ?
Askmeoffers Leading Ecommerce Website designing and Development Company, We help Small to Big Businesses in planning, designing, building, managing, digital marketing monetizing their online business websites.
With their unmatched cashback strategy, Askmeoffers focus has been on customer retention and engagement as much as it has been on the acquisition. Build a relationship with the online commerce giant and discover the significant savings you’ll make with every order. And when you thought it couldn’t possibly get any better, guess what? It does - when you buy from Askmeoffers , you’re guaranteed to never miss out on the cashback goodness again. We keep this page updated with all the Askmeoffers coupons and make sure you’ll never have to look for a Askmeoffers promo code anywhere else back.