thread gesloten/probleem opgelost

Hoi beheerders,

Ik mis al een tijdje de functionaliteit in het forum van openSUSE om een thread te sluiten als je die hebt gestart en het is klaar of te kunnen labelen als solved. Is dat mogelijk? Ik heb ernaar gezocht en het niet gevonden.

groetjes, André

Als je tevreden bent met het antwoord kun je dat posten. Graag zelfs. Als dat niet duidelijk is uit de thread, dan graag toevoegen wat je hebt gedaan zodat iedereen er iets aan heeft.

Wij sluiten de thread niet. Er kan altijd iemand nog commentaar willen toevoegen of een nadere vraag stelen. We vormen een gemeenschap hier en proberen iedereen te helpen. Dat betekent dat een thread niet “klaar” is als the originele poster tevreden is.

Mag ik daar nog aan toevoegen, dat ik persoonlijk helemaal raar werd van alle threads op linuxquestions.org die gemarkeerd zijn/waren als “solved”, waarbij dat “solved” er zelden staat/stond in verband met een echte oplossing. Ik vind zelf tenminste opnieuw installeren, een andere distro pakken, geen echte oplossing.

Als we hier echt generieke oplossingen vinden, geldig voor iedereen, dan proberen we er een HOWTO of Artikel van te maken, en dat ook te onderhouden.

rotfl! Opnieuw installeren, dan dezelfde blunder doen en dan verbaasd/verontwaardigd zijn dat het probleem “weer terug is”. rotfl!

Het is maar waar je je aan ergert, toch? Ik houd er niet van dat threads alsmaar open blijven staan, terwijl ze allang zijn opgelost. Begin een nieuwe, denk ik dan, in plaats van in een oude te posten. Maar als jullie dat juist prima vinden, dan kan ik daar mee leven, hoor.

Thread solvedrotfl!

Nieuw probleem: nieuwe thread.

Aanvulling op oude thread: in oude thread.