Support for opensuse 11.1

Hi,

ben even bezig met wat ge-experimenteer met opensuse varianten in Virtualbox. Heb nu bezig met het installeren van opensuse 11.1 in Virtualbox, maar hoe lang na een release worden de packages van oudere opensuse versies nog geupdate? M.a.w. zijn er nog repositories beschikbaar voor opensuse 11.1?

B.v.d.

P.s. Bij voorbaat al een excuus. Ik weet niet zeker of dit een topic is voor dit sub-forum.

Die repos zijn nog well op het Internet te vonden. Heb je al een Google zoek gedaan?

Ik wel, maar ik geeft toe ik heb gericht gezocht omdat ik weet dat de GWDG alles bewaart en beschikbaar heeft. Kijk eens op ftp://ftp5.gwdg.de/pub/opensuse/discontinued/distribution/11.1/

En verder: Lifetime - openSUSE

Bedankt voor je reaktie, Henk.

Ik had inderdaad al Google-zoektocht gedaan en was tot de ontdekking gekomen, dat deze versie niet meer ondersteund werd. Lijkt me aan de ene kant ook logisch. Ik maak nu gebruik van een repo en bij het updaten geeft ie al aan dat de pakketten gedateerd zijn. Maar voorlopig kan ik hier even mee vooruit. Het is maar om even wat mee te experimenteren.

Bedankt voor je reaktie.

Ook voor experimenteren raad ik aan om de laatste versie te gebruiken. Via de “discontinued” repos wordt wel het e.e.a. nog aangeboden, maar lang niet alles. Op termijn leidt dat zonder twijfel tot gedoe met dependencies die niet vervuld kunnen worden. Met de laatste stabiele versie heb je daar voorlopig geen last van.

Goed punt. Had ik even niet bij stil gestaan.
Zal er aan denken. Bedankt.