Ik heb via YAST gezocht naar de betreffende codecs om VLC mijn videos te laten afspelen, maar tevergeefs.
Ik krijg wel geluid maar geen beeld. Tevens krijg ik de melding dat er geen ondersteuning is voor in de onderwerpregel genoemde codec.
Nog meer mensen met dit probleem?
Is dit te omzeilen?
ik heb hetzelfde probleem. ik draai op Suse leap 15.4. ik heb Packman geinstalleerd. . Daarna flashplayer. maar geenvan beiden gaf beeld in VLC. Wel geluid kunt u helpen?
Het was beter geweest om een nieuwe “draad” te maken. Nu zit je achteraan een oude en de gaat ook nog eens over 15.3.
En maar hopen dat iemand dat ziet .
Wat bedoel je met “ik heb Packman geinstalleerd.”. Packman is een “repository” en een “repo” voeg je toe aan je repo lijst. Daarna moet je we wel iets mee doen (bijvoorbeeld packketen van installeren). Er gebeurt niets vanzelf.
En bij Packman is het meestal de bedoeling on de onvolledige multi-media pakketten van de OSS repo te vervangen door die van Packman. Heb je dat gedaan?
Bijv. met YaST > Software > Software Management; en dan van het Viewmenu de Repositories/Bronnen; daar uit de linker lijst de Packman repo kiezen; dan recht boven de lijst van pakketten staat Switch system packages to …; klik daarop en rechtsonder Doorgaan.