Har anskaffet OpenSuse 11.1 Box og vil installere med KDE.
Installation går fint, jeg gennemføre alle de tilhørende upgraderinger, og slukker min PC.
Når jeg atter starter bliver jeg stoppet, da programmet ikke genhender det Login og det PW som jeg lagde ind under installationen.
Det er en bærbar med 528 Mb Ram og en HDD på 57 Gb. Den skal alene køre med Open Suse 11.1. Hvad gør jeg galt???
TIA
Venlig hilsen
Spuky
Acquired openSUSE 11.1 box and will install with KDE.
Installation goes fine, I implement all the related upgrade rings, and off my PC.
When I start again I will stop because the program does not genhender the login and PW that I put in during installation.
It is a laptop with 528 MB RAM and a HDD of 57 Gb. It will only run with openSUSE 11.1. What do I do wrong??
TIA
Best regards
Spuky
/me bookmarks google translate if this actually works, think a Danish speaker needs to get involved.
Nå, vi kan prøve dette Jeg håber google værker her.
At fastsætte, når de er på login-skærmen, tryk
Ctrl-Alt-F1 (Alle sammen) nu prøver at logge ind som root. Hvis dette virker skriv derefter
passwd bruger
Så får du en chance for at indtaste en ny adgangskode. Hvor der står bruger, der ville være kontonavnet Spuky f.eks.
Nu er jeg håber, der vil være alt hvad du behøver, fordi bistandsydende via google oversætte bliver ikke nemt …
Nu, hvis dette ikke virker, hvad du kan gøre nu, jeg håber, at dette kommer let …
Når på grub skærm, distribution vælger du kan komme til en redigere skærm, undslippe Jeg tror eller F1 forhåbentlig det fortæller dig på skærmen. Så formodning om du er nået til det punkt, hvor du kan redigere kerne linje tilføje i slutningen init = / bin / bash nu vente dette vil boot for lidt slip dig direkte til en hurtig herfra type
passwd
Ændre passwd nu genstarte normalt og root vil være den adgangskode, du lige sæt, så du behøver de andre fejlrapporteringssystem
Jamen jeg håber virkelig, at dette parti hjælper og Google giver nogle sende af alt dette.
under installationen, har du måske troede, du var at skrive
“MinAdgangskode”, men den Caps Lock-tasten ved et uheld blev på og du
har skrevet “mINaDANGSKODE” (men kunne ikke se, at da det ikke vises
på skærmen)…
(hej fra nær Juelsminde…er du meget velkommen her til
jeg forstå ikke hvad FeatherMonkey snakker om!..men, dansk er meget
svært til mig! du må ogsa besøg dk.edb.system.unix på usenet, hvor der
er mange at kan hjælp dig med Linux…)
–
duo
[in English: unlike Windows[tm] all user ident and password characters
are case sensitive… for example, the following ARE NOT interchangable