officiele uitgave

Ben op zoek naar 2 bestanden om spotify in Tumbleweed te instaleren,vond ze in de paketen downloads.
Moet dan een repo instaleren En als ik dan home :Knupht neem komt het met die paketen wel goed.:wink:

Maar er staat ook nog een Officiele uitgave repo, hoe moet je deze zien,waarom staat dit bij de paketen als het een

Officiele tumbleweed repo is:\

Welke bestanden, Pieter?

Even ter info: de repo home:Knurpht:Extras bevat geen “zelf” gebouwde pakketten, maar door mij “gebranchte” pakketten. Die pakketten zijn gelinkt aan die waarvan ik ze gebranchet heb. Wordt om wat voor reden dan ook het herbouwen van die pakketten getriggerd, dan volgen die in mijn repo automatisch. Doel daarvan was ooit om door middel van het toevoegen van alleen mijn eigen repo al die andere overbodig te maken.

Het gaat om de volgende pakketten :

pakketen downloads libgcrypt11 en libudev0
Deze zijn nodig om onder 13.2 Spotify te instaleren.

Was nu ook op zoek naar deze pakketten voor Tumbleweed.en zo kwam ik die officiele uitgave repo tegen en die van jou.En vroeg me af we;lke Repo ik het best kon instaleren.:\

Als ik 't me goed herinner heb ik ze gemaakt omdat ze er voor TW op dat moment niet waren. Ik pak dan de recentste “major version” die er wel is voor 13.1, 13.2 of Factory, branch die en laat die bouwen met de TW repo aan. Misschien een vaag verhaal zo, maar zo simpel is OBS.

Misschien een vaag verhaal zo
Ik denk dat ik het wel een beetje snap:.