Multimedia voor de LXDE desktop...

Hallo,

wederom met een vraag. Recentelijk openSuse 12.1 met de LXDE desktop op mijn laptop geinstalleerd. Uiteraard wilde ik daar de benodigde multimedia codecs aan toevoegen m.b.v. van deze howto/site: Restricted formats/12.1 - openSUSE Community Wiki Nu staan hier echter 2 methodes vermeldt. Maar geen van tweeen voor de LXDE desktop. Dien ik voor de LXDE desktop, daar een andere weg voor te bewandelen of kan ik de stappen van of KDE of Gnome daar het beste voor gebruiken?

Alle hulp is welkom.

Bij voorbaat dank.

Kijk maar even in het NL subforum Community - NL-HOWTO’s, daar staat een post. Voor zover ik weet kun je de one-click voor zowel GNOME als KDE wel uitvoeren, dan heb je sowieso de juiste ccdecs (coder / decoder) wel binnen.

Dank je voor je reaktie. Dat vermoedde had ik al. Maar welke versie sluit het beste aan bij de LXDE desktop? Dan denk ik toch de Gnome-uitvoering. Toch?

Denk ik ook. Maar allebei is geen enkel probleem. Ik draai zelf én KDE én GNOME, en heb -ook als testje- op mijn laptop beide one-clicks uitgevoerd. Voordeel is dat je dan welke mediaspeler dan ook naar eigen voorkeur kunt gebruiken, zonder dat je op missende codecs stuit.

Ok, bedankt.