Hallo,
Ik kom vaak op een site waar bepaalde grafieken slechts kunnen gevisualiseerd worden met Silverlight.
Weet iemand of er een openSUSE-alternatief voor bestaat ?
Hartelijk dank,
W
Hallo,
Ik kom vaak op een site waar bepaalde grafieken slechts kunnen gevisualiseerd worden met Silverlight.
Weet iemand of er een openSUSE-alternatief voor bestaat ?
Hartelijk dank,
W
I’m not a german speaker , but probably you need Moonlight … :
http://mono-project.com/Moonlight
PiElle heeft gelijk, je hebt daarvoor Moonlight nodig. Maar …er was ooit een uitspraak dat M$ moest zorgen dat Silverlight op andere besturingssystemen moest kunnen draaien. Dus zorgde M$ dat die steeds de vorige versie ter beschikking kregen. En gebruikers daarvan dus steeds tegen foutmeldingen aanliepen. Zie de NOS sites. Tweede maar … toen werd apple apparatuur hip, en kregen sites als die van de NOS steeds meer klachten over niet werkende Silverlight webonderdelen.
Heel kort: voor recente Silverlight applicaties heb je (een virtuele) windoos nodig met SIlverlight. Klaag erover bij de website, M$ is niet meer de monopolist die klakkeloos gevold moet worden, maar als niemand om verandering vraagt, komt die niet.
Dank voor een beetje meer uitleg. Onder Linux draait het systeem helemaal niet en onder Windows gaat het zeer traag.
Gezien het over een Amerikaanse site gaat, denk ik niet dat het veel zal uithalen.
Overtigens, tot voor kort had mijn bank een Linux-toegankelijke website; ook dat is nu gedaan.
W
Ook onder Windows is Silverlight een ramp. Ik heb er op één plek apart Windows voor moeten installeren, toegang tot een Silverlight applicatie is voor de klant verplicht. Ruim een uur na inloggen verscheen de applicatie, elke muisklik bevriest het scherm ongeveer 2 minuten, daarna kun je de volgende klik doen. Klant denkt over andere oplossing, maar is zijn 2250 euro voor het eerste jaar gewoon kwijt.
Voor wat je bank betreft, ik heb iets gelezen over toegangsmethoden bij belgische banken onder linux, en dat werd wel opgelost, met libraries die er ook voor openSUSE zijn. Meen me te herinneren dat 't om de aqbanking libraries ging.
Dank voor je antwoord. Ik zal het sofort uitproberen.
W