Zit met nog een probleempje,
Weet er iemand waar je de leesbevestiging die thunderbird verstuurd kunt aanpassen?
Heb wat op het www zitten surfen en de mogelijkheid is er, er staat natuurlijk niet bij hoe en waar.
Dbv
Mario
Zit met nog een probleempje,
Weet er iemand waar je de leesbevestiging die thunderbird verstuurd kunt aanpassen?
Heb wat op het www zitten surfen en de mogelijkheid is er, er staat natuurlijk niet bij hoe en waar.
Dbv
Mario
Hoe bedoel je dat? Volgens mij is vragen om leesbevestiging of ‘return receipt’ een standaard bericht voor alle e-mail. De ontvangende partij maakt daar iets van met ‘Scorptio13 vraagt om leesbevestiging’. Of zoiets in t Engels als de ontvanger de taal in Engels heeft staan. Mijn ervaring is dat iedere e-mailclient de boodschap weer anders vertelt.
Of bedoel je dat je de leesbevestiging wil uit- of aanzetten? Dan:
https://support.mozillamessaging.com/nl/kb/configuratieopties-ontvangen-berichten?s=leesbevestiging&as=s
Volgens mij is 't ook niet meer dan een vlaggetje in de berichtkoppen, dat door de ontvanger’s client gezien wordt. Hoe die dat meldt hang af van eigen instellingen. Daar zal tussen Thunderbird, kmail, Evolution, Opera verschil in zitten. Ik denk dat je Thunderbird wel zo kunt manipuleren (wijzigen taalbestanden) dat die “hé wat leuk, deze figuur wil een leesbevestiging” zegt in plaats van wat-ie nu zegt, maar niet dat jij kunt instellen dat jouw “hé joh, laat mij 's weten of je mijn mail wel leest” aan de andere kant weergegeven wordt, in plaats van de ontvanger’s standaard melding.