KDE SC 4.8 release party vrijdag 27 januari in Culemborg

Hallo allemaal,

Zie Promo/Events/Release Parties/4.8 - KDE Community Wiki en http://www.omat.nl/2012/01/21/release-party-nl/. Binnen de Nederlandse KDE gemeenschap heb ik al ruim van te voren gecommuniceerd dat er een release party wordt georganiseerd, maar tot nu toe lijken er nog niet veel mensen te komen zoals op de wikipagina te zien is. Ik kreeg ook de tip om de Nederlandse OpenSUSE gemeenschap op de hoogte te stellen van deze release party, ik hoop dat er hier mensen zijn die het leuk vinden om te komen. Ook als je meer hebt met GNOME ben je uiteraard hartelijk welkom. Ongeveer twee jaar geleden werd er ook een release party in Culemborg gehouden, dat was een succes. Ik hoop dat het dit jaar weer herhaald wordt.

Met vriendelijke groeten,
Alexander van Loon

Ha Alexander,

Ik zou hier net de officiele berichtgeving van KDE - Experience Freedom! plaatsen. De aankondiging komt wel erg kort van tevoren, ik kan zelf, hoe graag ik ook zou willen, op deze korte termijn in ieder geval niet. Jammer, want ik had er graag bij willen zijn. Bij de openSUSE parties is bij ons het idee opgekomen, dat de vrijdag (is ook de ervaring van Gabor Nyers van SUSE) niet echt ideaal is, en dat een datum echt minstens een maand van tevoren vast moet staan, dan kunnen mensen hun plannen erop maken.
Off topic: is het zinvol hierover eens van gedachten te wisselen, evt. zaken (openSUSE/KDE) te combineren of in ieder geval op elkaar af te stemmen/met elkaar te delen? Je kunt me een PM sturen, dan kunnen we mailadressen of jabber/Talk uitwisselen.

Verder enorm veel succes en plezier met de party !!!