Kan openSUSE 12.3 64 bits niet installeren!

hallo openSUSE gemeenschap!
Na een lange tijd Ubuntu en varianten te hebben gebruikt wil ik een definitieve overstap maken naar openSUSE!
Ik heb van deze website de 64-bits versie gedownload en deze ¨image¨ op een DVD van 4,7GB gebrandt. Dat is allemaal goed verlopen. Het probleem begint al met het wijzigen in de BIOS van mijn pc, dat mijn pc (waar nu Linux Mint 14 op zit) de SUSE dvd helemaal niet afspeelt. Tijdens het booten wordt het beeld even zwart en boot hij gewoon weer naar Linux Mint.
Het is me op mijn laptop wel na een aantal pogingen gelukt de dvd afte spelen. Als ik dan SUSE installeren kies, laadt hij de Linux Kernel. Als hij daarmee klaar is komen er rijen van tekst op mijn beeld en stopt hij met installeren. Ik krijg geen melding. Niets. Ik heb nu al 2 DVD´s ¨verpest¨… en weet niet waar het probleem aan kan liggen. En ik zou het jammer vinden aangezien mijn interesses in openSUSE.

Specificaties van mijn pc:
AMD zambezi fx-6100
AMD Radeon HD 7870 2GB
12GB RAM
OS dat er nu opzit: Linux Mint 14 Nadia Cinnamon

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Oke ik heb Suse succesvol geïnstalleerd alleen kan ik nu geen draaidloos netwerk krijgen? Help!

Ok, de eerste horde heb je blijkbaar al genomen. Welkom hier overigens.

“Succesvol” is bij mij overigens als “alles werkt”, dus ook het netwerken :smiley:

Maar, serieus:
Kun je output posten, tussen CODE tags(de # in de editor) van

/sbin/lspci -nnk