Goedemorgen,
Is iemand die weet of de nederlandse wiki wordt beheerd door iemand? Ik heb namelijk wat artikels inmiddels vertaald mbt Leap 15.5 en begin me af te vragen of er misschien een maintainer is.
Groetjes,
Natasha
Goedemorgen,
Is iemand die weet of de nederlandse wiki wordt beheerd door iemand? Ik heb namelijk wat artikels inmiddels vertaald mbt Leap 15.5 en begin me af te vragen of er misschien een maintainer is.
Groetjes,
Natasha
Het is voor het eerst dat ik hierop kijk (en heb het ook eerst moeten zoeken). Ik heb niet het idee dat hier de laatste jaren iets mee is gebeurd. De paar onderwerpen die ik heb bekeken bevatten niet meer geldige of sterk verouderde informatie. (Ouder dan 10 jaar?)
En volgens mij is er bij zo’n Wiki geen beheerder. Hij is er en iedereen wordt verzocht bijdrages te leveren en e.e.a. actueel te houden. Als dat niet gebeurt, jammer, maar helaas.
Die heb ik dus ook gemist. Het is inderdaad jammer, maar ga er in mijn vrije tijd mee aan de slag.
Bedankt voor het vinden van de informatie.
Groetjes,
Natasha
Het is natuurlijk fijn dat je documentatie wilt bijdragen, maar ik heb het idee dat deze Wiki zo dood als een pier is. En dat krijg je niet levend door er iets nieuws in the zetten. Als niemand kijkt is het verspilde moeite.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar waarschuwen voor een teleurstelling.
Ik had ook het idee dat het zo dood was als een pier. Omdat niet iedereen het Engels machtig is, kan het misschien wel handig zijn om een beperkte hoeveelheid pagina’s te vertalen. En het is natuurlijk uitnodigender als de landingspagina actueel is. Deze blijktt gelocked te zijn, ik vermoed door FdK, die de Nederlandse wiki met drie anderen beheert. Ik heb hem al een mail gestuurd. Ik ben ook al bezig met weblate om ook daar wat te vertalen.
De buildservice is voor nu nog te hoog gegrepen, maar hoop mettertijd ook daar wat zinnigs te kunnen doen.
Zoals gezegd, ik wist niet van het bestaan van deze NL Wiki.
Wel hebben we in de forums in the NL sectie Uitleg en werkende oplossingen. Met een aantal Korte uitleg paginaas. Die heb ik onlangs nog aangepast aan de nieuwe forumsoftware (bij het overhalen van de oude waren o.a. alle links verloren gegaan).
De uitleg en de inhoudsopgave vind je in Korte uitleg: Inleiding
Destijds waren daar een aantal mensen blij mee, maar ik weet niet of er ooit iemand naar kijkt (dat kun je ook niet meten).
Wow, dat is veel werk geweest! Petje af daarvoor. Ik zie voor wat de wiki betreft wel of de bezoekersaantallen van dien aard zijn dat er meer artikelen gaan volgen.
Top, dat je de Wiki pagina wil gaan updaten. Is wel even een fikse taak zo.