Ik ben van zin me een e reader aan te schaffen. De Wifi Reader Touch PRS-T1 lijkt me wel wat.
Heeft er iemand ervaring met het installeren van zo’n ding via de pc? Ik vond enkel uitleg over installaties via windows en mac.
Bedankt voor de reacties. Ik had al tips gekregen over het gebruik van Calibre. Maar ik dacht dat Calibre enkel dient om E Books op je E Reader te zetten. Het is het gebruiksklaar maken van de E Reader waar ik wat bang voor ben. Er moet software op geïnstalleerd worden en vindt nergens terug of dit ook gaat met een Linux-pc. Na het artikel op tweakers gelezen te hebben ben ik toch niet helemaal gerustgesteld.
Ik heb totaal geen ervaring met Ereaders. Voor wat ik ervan begreep, hoeft er niets gedaan te worden. Dat gebruiksklaar maken is voor zover ik weet het installeren van de software op een PC, en koppelen aan deze Ereader. Voor even ver ik weet hoef je daar met Calibre verder niets voor te doen. Maar je zou eens op de project pagina van Calibre kunnen kijken, of de engelstalige forums doorzoeken op “PRS” of iets dergelijks. Of googlen op “PRS calibre”
Tja, ik heb wat rond gegoogeld en blijkbaar heb je een windoos nodig om de PRS - T startklaar te maken. Op zich geen probleem, manlief heeft een windoos. Maar ik vind het wel jammer, ik gun hem deze pretjes niet. Misschien toch maar eens op zoek gaan naar een andere e reader dan.