Googe Chrome installeren

Hallo allemaal.

Ter controle. Klopt het dat via one click install je alleen Chromium kan installeren?
Het lukte mij zelfs niet via website van Google. Het .rpm bestandje wel, maar het installeren daarna niet. Mogelijk gaf het problemen omdat ik 4 DE’s geinstalleer had staan.

Maar via deze link en de terminal commands is het mij gelukt. Is dit de makkelijkste manier? Of is er nog een GUI manier?

Ik zie dat je nog geen enkele reactie hebt gehad. Het is ook vakantietijd ;).

Zelf gebruik ik Google Chrome niet, vandaar dat ik niet eerder antwoordde. Ik kan alleen zeggen dat het er volgens mij niets mee te maken heeft hoeveel DEs je hebt geïnstalleerd. Het zijn allemaal gewoon software pakketten die in de “systeem” directories worden gezet.

Verder kan ik nog opmerken dat zeggen dat iets niet lukt natuurlijk mag, maar dat is jouw interpretatie van wat je zag gebeuren toen je iets deed. Als je niet laat zien wat jij deed en zag (commando’s, meldingen, etc.) kan een ander daar weinig anders over zeggen, dan “Jammer hè”. Kortom, gezellige babbel, maar geen technische discussie.

Ook verwijs je naar een link, maar ik zie er geen een.

Ik gebruik Google-Chrome (alleen voor Netflix)
Daarvoor heb ik de rpm-file van Google gebruikt.

Maar goed, zoals Henk al aangaf, we weten niet wat je gedaan hebt, dus kun we ook niet zeggen of je het goed hebt gedaan :wink:

Je kan via YaST ook gewoon Google Chrome installeren in software beheer, zoek maar op google.
Zit je gelijk goed.