In de kalender de je rechts onder op de klok kunt aanklikken krijg ik niet de feestdagen te zien als ik dit instel, alleen een leeg venster naast de kalender. Dus geen kerst voor mij
Nou draai ik zelf KDE, en weet hoe dat er default uitziet, maar je info is wel heel erg sumier. Ik gebruik de Kontact suite, gekoppeld aan een Google account, NL feestdagen staan er keurig in. Heb je in de agenda’s wel een feestdagen kalender “aanstaan”?
ik bedoel de digitale klok rechts onder in de taakbalk. Als daar op klik popt er een kalender op. Als ik er rechts op klik en digitale klok instellen klik ga ik naar kalender en vink daar onder agendasysteem die op lokaal staat afspraken tonen aan. Dan bij vakantiedagen Nederland Nederlands en informatie of vrije dagen, maar niks geen info. Het vak naast de kalender blijft leeg.
Dat gebeurt bij mij wel, maar ik kan op dit moment niet inschatten of dat komt omdat ik Google calendar’s NL feestdagen gekoppeld heb aan korganizer, of omdat in de instellingen staat, dat de NL vrije dagen getoond moeten worden (zo staat het nl. bij mij “aan”). Kun je nog 's kijken of dit voor een testgebruiker precies zo is, dan weten we in ieder geval of het in KDE zit, of in jouw account?