Geen inloggen mogelijk bij YouForce

Ik moest een nieuw account aanmaken bij de salarisadministrateur Raetonline , later YouForce. (Tot 1 januari werkte het vorige account mbv Firefox en Windows7).
In maart kreeg ik Linux Opensuse 13.1 , incl. Firefox. Ik kom er niet meer in, en krijg de foutmelding “Onverwachte fout opgetreden”.
De systeembeheerder van mijn werkgever geeft de schuld aan Linux en Firefox. Wat te doen?
Tjitske Bouma groningen

Eerst maar een hartelijk welkom hier.

Het lijkt wel een beetje op het gebruik van Silverlight door Raet, maar ben er niet zeker van.
Misschien moet je een install van pipelight eens proberen en dan na een install firefox opnieuw opstarten
Hieronder een 1 click install deze download ook extra pakketten voor ondersteuning.

https://build.opensuse.org/package/show?project=home%3Arbos%3Apipelight&package=pipelight

Ha Tjitske,

Als ik 't me goed herinner heb ik pipelight geïnstalleerd, maar het zou kunnen zijn dat er iets extras nodig is. Bij mij werkt Netflix (draait ook met Silverlight) alleen nog goed als ik in Firefox de “User Agent Overrider” installeer (die vertelt een website welke browser er gedraaid wordt) en deze op Firefox voor Windows zet. Ik zal ook even om me heen vragen of er mensen bij Youforce inloggen.