Firefox onder Suse 11.3 wil niet starten

Ik heb Suse 11.3 KDE geinstalleerd. Wij hebben In ons gezin allemaal een eigen gebruikersnaam dus eigen account. Bij een van de accounts krijg ik Firefox niet gestart. Ik graag ook een foutmelding om Firefox te waarschuwen. Het is me niet gelukt om dit probleem te verhelpen heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast dank

Misschien kun je iets meer informatie verstrekken.
Welke KDE versie heb je, welke firefox versie?
Welke foutmelding krijg je? Laat de tekst letterlijk zien.

Heb je ook gekeken of een bepaalde plugin firefox doet crashen, die bij de andere gebruikersprofielen niet is geïnstalleerd?
Krijg je nog meer foutmeldingen te zien als je firefox start door in een terminal te typen

firefox

Zo ja: welke?
Misschien start firefox wel in de safe mode? type

firefox -safe-mode

in een terminal.

Hoop dat je hier iets aan hebt.
groeten

Als je systeem een keer gecrasht is, of FF niet goed afgesloten wordt, kan er een lock-file blijven staan. Je krijgt dan een melding dat FF al actief is, dat je moet rebooten etc. Als dat niet helpt kun je de lockfile verwijderen, als je tenminste zeker weet dat de gebruiker niet actief is. Dit bestandje ( grootte 0) staat in /home/GEBR_NAAM/.mozilla/firefox/#########.default, en heet “lock”.

Lees vooral ook de post van @akaper, dat zou mijn eerste advies ook geweest zijn. Werkt overigens altijd goed, als programma’s “raar” doen, vanuit een terminal opstarten en kijken wat het “zegt”.

Overigens van harte welkom hier en …http://forums.opensuse.org/other-languages/nederlands-dutch/community/praathoek/446790-stel-je-voor.html