Firefox 12 geeft in OpenSUSE een eigenaardige foutmelding als ik wil inloggen op deze forums.
Ik krijg dan zoiets van:
De pagina verwijst niet op dejuiste manier door.
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eidigen.
Probleem kan worden veroorzaakt door het uitschakelen of verwijderen van cookies.
Ik heb de cookies al eens veranderd, uitgezet, aangezet, toegelaten voor deze pagina, … maar geen resultaat.
In Ubuntu 11.10 (firefox 11) heb ik dit probleem niet.
Ik zit nu te werken onder Windows 7 met FireFox 12.0, waar ik geen probleem constateer. Maar de afgelopen dagen onder openSUSE 12.1 x86_64 met FireFox 12.0, heb ik ook geen dergelijke problemen geconstateerd?
Het verschijnsel is niet onbekend, maar ik krijg het meestal “zo maarr” als ik een pagina open (vanuit een e-mail of een RSS feed). Door echt opnieuw in te loggen is hetdan weg.
Maar jij krijgt het kennelijk juist met inloggen!
Kun je een keer alle cookies voor forums.opensuse.org en voor novell.com en login.novell.com verwijderen voor je weer inlogt?
Als het goed is zijn al die cookies nu sessie cookies, maar er zouden bij jou nog oude aanwezig kunnen zijn.
Graag hoor ik of het lukt, want we moeten al dat soort vervelende dingen zien te repareren.
Vreemd, nu hoef ik zelfs helemaal niet in te loggen, ben al ingelogd bij het openen van het forum…
Ik hou je op de hoogte als er nog rare dingen gebeuren met Firefox en het forum.
Er wordt met man en macht aan gewerkt, ligt niet aan jouw installatie of FF, maar, zoals Henk al aangeeft, aan de forums en de verbinding met de SUSE/Novell infrastructuur.