eid-archive installeren.

@ forumleden,

geprobeerd om vandaag eid-archive van de website http://eid.belgium.be/nl, te installeren.
Dit installeren lukt niet.

Met welk installatie-programma kan ik dit wel installeren.(het is een RPM)

Graag hulp en begeleiding. Met dank.

Ik gebruik momenteel openSUSE"Tumbleweed" i586 32bit op mijn HP Pavillion m8000 -desktop.

Mvg.,
Mauk.

Als het goed is kan je een RPM- pakket installeren met Apper.
Klik rechts op het gedownloade pakket en kies dan > openen met > Apper installatie programma.
Dat gaat na het invoeren van het root wachtwoord.

@ Benmh,

bedankt voor de hulp, het is gelukt.

Maar ik kreeg de kaartlezer niet aan de praat ( zie het wel, maar vraagt om een kaartlezer aan te sluiten wat al het geval is)-niettegenstaande de eid-mw en de eid-viewer zijn geïnstalleerd via de éénklik installatiemethode.-en ook niet na meerdere herstarts van het systeem.
( Had bij de systeemversie 13.2 ook al dit probleem dat maar niet kon opgelost worden. )

Tijdens het vele scrollen, in Yast, kwam dan alles vast te zitten.
Ik heb het dan maar opgegeven.

Heb een herinstallatie uitgevoerd van PCLinuxOS KDE 32bit waar zich dat eid-probleem zich niet meer voordoet.

Jammer, was graag blijven verder gaan met openSUSE ‘Tumbleweed’.
Maar toch nog eens bedankt voor jou hulp en reactie, Benmh.

Mvg.,
Mauk.

Ik dacht dat je overgestapt was op Ubuntu, omdat 't daarin wel werkte. Dat was in ieder geval 't laatste wat er in de 9 pagina’s lange thread staat. Wat is de reden om 't nu toch weer met openSUSE te proberen? Heb je ook de instructies uit de vorige thread nog 's doorgelezen?
Let wel, ik bedoel dit niet sarcastisch of cynisch.