Dutch language forums - Nederlandstalig subforum ?

Dag allemaal, Hi all,

Ik heb een tijdje geleden wat PM’s gekregen met de vraag waarom er geen nederlandstalig subforum is. Doordat veel leden geen landinformatie in hun profiel zetten, heb ik geen idee hoeveel nederlandstaligen hier op de forums komen. De vraag is simpel:
Moeten we een nederlandstalig subforum beginnen?

I received some PM’s a while ago, asking why there were no dutch subforums. Since a lot of users don’t have any country info in their profile, I have no idea of the number of dutch that come to the forums. The question is simple:
Do you want us to start a subforum in the dutch language?

nederlandstalig subforum beginnen?
ja ja heeeeeeeeel erg graag echt nederlands subforum zou geweldig zijn :slight_smile:
ik ben hier nooit actief geweest omdat dit een engels forum is, maar ik hoop dat er een nederlands taalig subforum komt, want dan kan ik hier actief zijn.

Verspreid het woord onder je vrienden, op Facebook, Hyves etc.

Hallo, ich spreche leider kein Dutch, halte das aber für eine gute Idee.

Was jetzt, du sprichst die Sprache deiner Nachbarn nicht? Tsk, tsk :wink:

Graag had ik ook een Nederlands talig subforum gezien.
Werk veel met openSUSE, ik ben nooit actief hier omdat er geen Nederlandstalig deel is.

Beste Knurpht, goed idee!
Juist omdat niet alle openSUSE-gebruikers het (soms wat technische) Engels machtig zijn.
Ik bied aan, zoveel ik kan, te helpen.

Heb een poll geopend, en de meeste stemen ja!
moet er een nederlands subforum kopen op het suse forum?

Natuurlijk een Nederlandstalig subforum is welkom.Veel succes met het opstarten hiervan
M.v.g Drummies French

Veel successen!

Hallo allemaal, ik zou het ook van harte verwelkomen.

Groet, Zoran

Wel, bedankt voor de reacties. Gelukkig zijn de reacties hier niet de enige geweest, maar is er ook via Facebook, mail en direct persoonlijk contact het e.e.a. tot me gekomen. Ik ga deze draad nu sluiten, neem het verder met de collega stafleden op. Ik laat via de forums weten hoe het erbij staat.

Groet,

Gertjan