Na de recente veiligheidsproblemen heb ik al mijn wachtwoorden vervangen,maar bij dropbox aangekomen stel ik vast dat die website gewoon opengaat zonder pw in te vullen.
Ondertussen ben ikzelf op zoek gegaan maar ik zie nergens de instelling die ik nodig heb dwz; ik ga naar Launch Dropbox website vervolgens klik ik op mijn naam en klik door naar instellingen en nieuw ww aanmaken.Dit helpt niet,ook niet na herstarten van de pc.Wie weet hier raad mee ?
Welke desktop? Welke browser? Ik heb net mijn dropbox ww veranderd, en blijf ook ingelogd. Wat betekent dat de autorisatie op een andere manier verloopt. Is wel met meer dingen zo. Ik weet alleen dat ik mijn dropbox ww op mijn tablet niet opnieuw hoef in te voeren.
Volkomen gelijk,ik ben dus weer een beetje te snel geweest.
Hier alsnog de gegegevens:
Open Suse 13.1
Ik gebruik Dropbox samen met de Chrome browser.
Bij gebruik op tablet heb ik dezelfde opmerking als jij,wat mij ook opvalt is dat je op een tablet bijna geen paswoorden moet ingeven.Hoe zit dat dan met de veiligheid .
Zeer raar of anders gezegd ik begrijp er niet van,is daar dan een goeie verklaring voor ?Dus iemand die mijn tablet steelt kan zich op mijn sites begeven en vb op Evernote wat gaan rondneuzen.
Misschien heb ik het mis maar alle inspanningen die je doet op je pc gaan dus verloren via de tablet.
Dat gevoel heb ik ook steeds, en ik kan maar niet bevestigd krijgen dat dit probleem eigenlijk niet bestaat. Ik heb eerst vreselijk gelachen om het idee van een gehackte koelkast die staat te spammen, maar dat is blijkbaar realiteit. Zo’n tablet kun je nog 's in de fabrieksstand terugzetten, maar al die apparaten -TV, koelkast, droger, magnetron- waar je eenmalig “ok” gezegd hebt en daarna overal ingelogd bent -speelt ook bijv. bij Netflix, Google- terwijl er nooit meer gevraagd wordt of jij het wel bent … Je zou toch iets mogen verwachten als “hé joh, je apparaat is niet waar het meestal is, klopt dit wel?”.