Dropbox integratie in Dolphin

Hallo allemaal,

Ik heb de volgende pagina gevolgd om Dropbox te installeren onder OpenSuse 12.2 32-bit. Echter werkt Dropbox niet in Dolphin. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Wuala bv. werkt wel heel goed omdat deze een eigen GUI heeft die buiten Dolphin om werkt.

Alvast bedankt!
Nomko

[HR][/HR] ASUS P5KPL-AM SEIntel Core™2 Quad CPU Q82004 GiB ramnVidia GeForce 9500GTRealtek RTL8101/8102ERaLink RT2500 802.11gOptiarc DVD RW AD-7200AHDD:Samsung HD501LJ/HD103SI* OpenSuse 12.2 KDE

Ik weet niet wat je precies gedaan hebt, maar ik heb in Dolphin keurig een service menu m.b.t. dropbox. Dat roep ik op door rechts te klikken op een map of bestand.

Wat ik bedoel is dat als ik in mijn eigen /home directory ga en daar op het mapje Drobox klik dat ikd an een medling krijg dat het niet werkt (o.i.d.). Onder *buntu distro’s kan ik naar die mapje gaan en dan middels drag-and-drop alle bestanden plaatsen in die Dropbox map.

Meldingen graag in zijn geheel, tussen CODE tags.

Bij mij werkt e.e.a. in Kubuntu precies hetzelfde als onder openSUSE. Ik start Dropbox één keer, stel 't vervolgens in door rechts te klikken op het ikoontje in het systeemvak. Als ik nu via drop en drag willekeurig wat in de map /home/knurpht/Dropbox mik, slaat dropbox meteen aan het syncen.
Graag ook even output van

ls -ld ~/Dropbox