Hallo, ik zag ergens dat het ook mogelijk was om te gaan cloud computen in OpenSUSE. Heb ik daar het progje Kiwi voor nodig of kan het ook op een andere manier?
Bij voorbaat dank, Frank
Hallo, ik zag ergens dat het ook mogelijk was om te gaan cloud computen in OpenSUSE. Heb ik daar het progje Kiwi voor nodig of kan het ook op een andere manier?
Bij voorbaat dank, Frank
Als je even links erbij post, waar je dat gelezen hebt, dan kunnen we het daarna in ieder geval over hetzelfde hebben.
Wat wil je precies met cloud computing?
Ik gebruikte voorheen Ubuntu one om documenten te uploaden, zodat ik deze ook op andere computers kon benaderen. Ik was gewoon nieuwsgierig of dit ook kon in OpenSUSE.
dank, Frank
sorry voor de dubbele post. heb al gevonden wat ik zocht: Google apps.
dank, Frank
Ik was er zelf niet zeker van of dit nu een typisch geval van “double posting” is. I.h.a. kun je natuurlijk eerder een goed antwoord op vragen verwachten in de Engelse hoek, daar zijn err gewoon meer. Aan de andere kant, in de Nederlandse hoek wil men natuurlijk ook wel eens iets interessants lezen.
Het probleem is dat als je op één plek een antwoord krijgt je waarschijnlijk dat antwoord niet vertaald in het andere forum zet en dan blijft daar een onbeantwoorde thread achter.
Helemaal met Henk eens. Hier dan even een korte vertaling zetten, zou een goed idee zijn.
Overigens kun je onder KDE kdropbox en een account bij dropbox.com gebruiken. Ook daarmee kun je je docs overal bereiken.