choqok houd er mee op

Sinds 2 dagen is choqok er mee opgehouden. Er komen geen nieuwe posts meer door, en ik kan niet posten. Mijn twitter account werkt wel gewoon (via website, telefoon etc). Ook weghalen programma, config files etc. en opnieuw installeren heeft tot heden niets opgeleverd, zelfde fout. Iemand hier ervaring mee, of beter, een oplossing toevallig?

Wanneer opgestart in de konsole, verschijnen de volgende regels:

pvdm@lapx:~/.kde4/share/apps> QCoreApplication::postEvent: Unexpected null receiver
QCoreApplication::postEvent: Unexpected null receiver
Enchant dict for "nl_NL" 0x22da840 
Enchant dict for "nl_NL" 0x30662b0 

maar of dit nou echte foutmeldingen zijn…ik weet niet.

Oja, eeeh OpenSUSE 12.3, kde 4.10.4, choqok 1.3

-Philip

Overigens, choqok draait wel gewoon, maar wil niet updaten.

-Philip

Volgens mij ligt dat niet aan jou, maar aan de gewijzigde API (Application Program Interface. of hoe software moet praten met een service/programma) bij Twitter. Ben er in ieder geval al iets over tegengekomen. Ik zoek even.

Choqok will back soon | Mehrdad Momeny

De ontwikkelaar die hier post is de huidige. Als ik 't uit de mailinglists goed begrepen heb, werd chokoq eigenlijk al enige tijd niet meer onderhouden, alleen kleine bugfixes door de makers van packages. Blijkbaar is er nu weer een ontwikkelaar die het project op zich genomen heeft, en zijn er ook genoeg anderen die chokoq “soon” weer werkend kunnen maken.

Dank je wel Knurpht, dat had ik niet gevonden. Dan wacht ik wel af.
Heb jij of iemand anders een tip voor een goede desktop twitter client?

-Philip