Adobe flash-player versus Shockwave Flash

Dan heb je toch ergens iets in je installatie niet goed zitten. Ik werk voor 99% op machines met NVIDIA kaarten en kom op dat gebied geen problemen tegen met NVIDIA drivers/kaarten. Zoals gezegd, ik kan ook niet zien wat je allemaal al geprobeerd hebt (en of je, als iets niet werkt, dat ook weer ongedaan gemaakt hebt).
Een vraag: heb je toevallig ook een xorg.conf aangemaakt, dwz. bijv. nvidia-xconfig gedraaid? Of heb je als root op de desktop ingelogd? De aanwezigheid van een xorg.conf kun je nakijken door met een bestandsbeheerder te kijken in de map /etc/X11. Daar mag alleen een map xorg.conf.d staan, geen bestand xorg.conf, als dat laatste er wel staat, hernoem dan het bestand of gooi het weg, start de computer opnieuw op, en kijk wat er gebeurt.
Ook zou ik graag output van het commando “zypper lr -d” zien.

Beste Knurpht,

Ik heb ten einde raad openSUSE opnieuw geïnstalleerd. Beeld is nu OK, compter hangt niet meer.

Dus heb ik nu opnieuw geen aansluiting met mijn draadloze verbinding.

Bedankt voor je blijkbaar eindeloze geduld.

W

Ik kan nu daar weer mee beginnen.

Die draadloze verbinding, daar hadden we je toch al eens doorheen geholpen? Moet goedkomen.

En eindeloos geduld? Ik wil best 100 worden, dan dan kun je je geduld maar beter eindeloos laten zijn :D. Kort gezegd, ben ik blij met iedere stap vooruit die anderen zo kunnen maken.