ziggo go

Iemand hier die ziggo go snapt ?

Met chrome werkt het, en er werd ook een app geïnstalleerd.

Op firefox krijg ik het alleen werkend als ik de link kopieer uit chrome. :\

Wat ik via zoeken op het net vind is dat Linux niet officieel ondersteund word, maar dat het wel zou moeten werken.

Moet ik drm inschakelen ? Hoewel ik nu via firefox F1 aan het kijken ben, snap ik er niets van.
Ik gok dat ik onder firefox ook een app moet installeren ? Of is die app er alleen voor chrome?

Ik kan in FF gewoon naar ziggogo.tv gaan, inloggen en TV kijken. Dat heeft een tijd niet gewerkt omdat bij Ziggo de nieuwste widevine drm gebruikt werd. Daar hebben ze iets aan gedaan, waarschijnlijk heeft Chrome een extensie geïnstalleerd ( je zegt app, maar noemt niet welke ). Onder FF had ik voorheen geen problemen totdat het stopte met werken begin dit jaar. En sinds een maand of zo werkt het weer. Maar ik moet zeggen dat ik er alleen naar keek omdat er op social media nogal wat te doen was.

Ik heb geen idee wat chrome installeerde, het zal wel met die drm te maken hebben.
En stond alleen iets vaags als, om deze content te bekijken klik hier.

Ben er inmiddels ook achter dat Linux officieel niet ondersteund word.
Toch hebben ze na klachten er voor gezorgd dat het ook weer op Linux werkt.

Heb zondag toch F1 gekeken, maar om nou te zeggen dat het prefect was. Stream viel nog wel eens weg.

Dat gebeurd ook met minder legale streams, en dat was nou juist de reden waarom ik het via ziggo go probeerde.:slight_smile: