Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 12 of 12

Thread: Systeem bevriest

Default Re: Systeem bevriest

Quote Originally Posted by hcvv View Post
    Kijk, en dat kunnen ze met kunstmatige intelligentie nog steeds niet. De menselijk hersenen werken misschien traag, maar ergens op de achtergrond draait het wel door. Een goeie nachtrust en ineens: Eureka!
    En vandaag geen problemen gehad.
    Heb maar even een documentje aangemaakt met een beschrijving hoe ik in het vervolg de bios moet updaten, en waar ik aan moet denken.
    Een ander verschil met kunstmatige intelligentie is, dat mijn hersenen maar beperkte opslag capaciteit heeft, en ik nog wel eens wat vergeet

Default Re: Systeem bevriest

Quote Originally Posted by jansteen View Post
    En vandaag geen problemen gehad.
    Heb maar even een documentje aangemaakt met een beschrijving hoe ik in het vervolg de bios moet updaten, en waar ik aan moet denken.
    Een ander verschil met kunstmatige intelligentie is, dat mijn hersenen maar beperkte opslag capaciteit heeft, en ik nog wel eens wat vergeet
    Maar dat van die documentjes is een goede manier volgens mij. Als je ze tenminste op een logische plaats opslaat.
    Vroeger zeiden we vaak: je hoeft het niet te weten, je moet weten waar je het kunt vinden.

Ik heb ook zo'n mapje Linux, en daarin natuurlijk sub-mapjes zoals systemd en forums (met daarin kant en klare tekstjes voor veel voorkomende vragen), enz. Ook kijk ik nog well eens naar https://forums.opensuse.org/showthre...tleg-Inleiding. Zelf gemaakt, maar niet uit mijn hoofd geleerd.
    Henk van Velden

Page 2 of 2 FirstFirst 12