27 dec 2013: openSUSE 13.1 NL Launch Party !!!

openSUSE:Launch party 13.1 - openSUSE voor alle info, en aanmelding.

Ik heb mij vanmorgen aangemeld. Kan misschien niet tot einde blijven. Door vroege begintijd kan ik gelukkig wel. :slight_smile:
Ik zal mijn camera weer meenemen.

Ik kom!!!

Dan kom ik ook op zeker.

Had ik nog niet vermeld hier, maar ik kom ook.

rotfl!

Dat is je maar geraden ook :wink:

Toch fijn om te lezen dat het geplande programma ook kans krijgt om daadwerkelijk tot realisatie te komen. :slight_smile:
Natuurlijk moet dat in de praktijk nog blijken. Met als voorbeeld de storm van vandaag waarbij de helft van Nederland het een tijdje zonder treinverkeer heeft moeten doen.

Voor 27 december is dat afbesteld.

Yip dan ligt er misschien wel een milimeter sneeuw in de Alpen en rijd de NS een omweg.:
Zijn de bladeren nu geen probleem dan?

Gedenk de Zuidwester, en dan is het een kwestie van een paar overnachtingen regelen en dan flink doorsjouwen. Met een beetje mazzel ben ik dan op Oudejaarsavond weer thuis.

Het was een top gezellige en leerzaam gebeuren vandaag.
Leuk om iedereen weer te zien en te spreken.
Grote opkomst ook.
Heb er wel zin in om dit vaker te gaan doen in het jaar, kan ik wat directer en vaker mijn kennis weer bijspijkeren.

Hans, Gabor en andere bedankt voor deze toffe dag.

Iedereen een goede jaarwisseling toegewenst.

Ja, zeer geslaagd en leuke opkomst.

Nogmaals bedankt Hans en Gábor.

Dito sentimenten hier. Ik ben er ook best voor om vaker bijeenkomsten te houden, mits daar steeds organisatie aan ten grondslag ligt, d.w.z. een helder programma. Tweede sessies ernaast vond ik ook heel goed. Ik denk dat 't iets gemengds zou moeten worden, een centraal programma + een paar onderwerpen (liefst aangedragen door gebruikers) die apart behandeld worden. Verder hersenwaaiend: uitsplitsen in praktische organisatie (plaats/uitnodigingen/social media) en inhoudelijke (programma/onderwerpen). Met de opkomst die er gisteren was, zou dat haalbaar moeten zijn. Ik heb begrepen dat Frits al met locaties in de weer geweest is, na de jaarwisseling maar 's kijken wat doenlijk is, en waar behoefte aan is.
Vond 't zelf enorm leuk om na jaren met enige regelmaat via mail/G+ over allerhande zaken met Jos contact te hebben gehad elkaar eindelijk eens in den vleze te ontmoeten. En zeker ook om te horen dat Richard het hele proces naar pipelight net zo ervaren heeft als ik. Voor mij was 't ook een “dit is nou open source” ervaring, word daar wel warm van ondanks dat 't ICT is.

Ik heb genoten van alle presentaties die ik heb meegemaakt. Helaas moest ik weer op tijd naar huis om mijn gasten te eten te geven.

Jos had van mij nog meer mogen vertellen. Ondanks een dubbele spreektijd heb ik mij geen moment verveeld. Ook van de presentatie van Hans heb ik genoten. Ik gebruik ook de Microsoft- en Google-voorwaarden in mijn presentaties. Fijn om te ervaren dat meer mensen deze voorwaarden onder de loep nemen. En dan een prachtig snelle demo over groupware. Overtuigend voor mij om nog een paar keer naar Kolab te gaan kijken.
Gert-Jan was gewoon weer fijn om de installatie te zien. Ondanks dat ik regelmatig zelf installeer en op meerdere machines, pik ik iedere keer toch weer iets op. Helaas moest ik voordat Pjotr begon naar huis. Vorige keer bij 12.2 heb ik van zijn tips genoten en ik vind het jammer dat ik ze nu heb gemist.

Ik heb weer foto’s geplaatst op flickr. Ik heb ze op mijn openbare gedeelte gezet. Heeft iemand bezwaar tegen publicatie, laat dat even weten. Dan kan ik je foto verwijderen. Staat ook op de wiki-pagina.