Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 34 of 34

Thread: openSUSE 13.1 is uit!

Default Re: openSUSE 13.1 is uit!

Quote Originally Posted by Knurpht View Post
    Plan ligt er voor de 27ste december, hou die maar vrij (geen meubelboulevard !!!)
    Dat vind ik erg jammer, dit is ongeveer de enige week waarin mijn agenda al vol was. Als het tijdstip hetzelfde blijft weet ik zeker dat ik niet kan.
    En ik heb nog wel bijna de hele maand december vrij.

Een tijd terug hield iemand bij openSUSE alle nieuwsberichten over linux of openSUSE. Voor mij erg handig, omdat ik niet allerlei feeds zelf helemaal hoefde uit te pluizen. Helaas dat de vrijwilliger die dat deed er geen tijd meer voor had. Wat op zich ook weer heel herkenbaar is.

Daardoor mis ik nog wel eens leuke dingen. Zoals The linux action show. Geen idee of ik dit eerder had kunnen vinden door een andere rss-feed bij te houden. TIps zijn welkom!

Maar ondertussen:
    Episode s29e06 bevat een interview met Jos Poortvliet, op Youtube, vanaf 55 minuten tot 1 uur 32.
    Episode s29e07 bevat een uitgebreide review van openSUS 13.1, op Youtube, vanaf 40 minuten tot 1 uur 15.
    Leuk om te kijken op de zondagmiddag.

Blog Entries
    14

Quote Originally Posted by Max_23 View Post
    Een tijd terug hield iemand bij openSUSE alle nieuwsberichten over linux of openSUSE. Voor mij erg handig, omdat ik niet allerlei feeds zelf helemaal hoefde uit te pluizen. Helaas dat de vrijwilliger die dat deed er geen tijd meer voor had. Wat op zich ook weer heel herkenbaar is.

Daardoor mis ik nog wel eens leuke dingen. Zoals The linux action show. Geen idee of ik dit eerder had kunnen vinden door een andere rss-feed bij te houden. TIps zijn welkom!

Maar ondertussen:
    Episode s29e06 bevat een interview met Jos Poortvliet, op Youtube, vanaf 55 minuten tot 1 uur 32.
    Episode s29e07 bevat een uitgebreide review van openSUS 13.1, op Youtube, vanaf 40 minuten tot 1 uur 15.
    Leuk om te kijken op de zondagmiddag.
    In de regel zie je nieuws(links) wel verschijnen op de G+ community pagina.
    ° Appreciate my reply? Click the star and let me know why.

° Perfection is not gonna happen. No way.

https://en.opensuse.org/openSUSE:Board#Members
    http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Quote Originally Posted by Knurpht View Post
    In de regel zie je nieuws(links) wel verschijnen op de G+ community pagina.
    G+ zit niet in mijn systeem om ook nog te volgen.

Ik werk met SeaMonkey als browser, daar werkt G+ dus niet. Dan maar in Firefox met google-account aangepast. Dan werkt t in SeaMonkey nog niet.
    Dan maar via Firefox ontdekken dat t weer een xtra social network is. Weet ik dat ook weer, en eigenlijk geen tijd voor om ook dat nog bij te houden.

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234