Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 28

Thread: Dropbox installeren.

Default Dropbox installeren.

Hallo Allemaal,

Ik proberen via deze link http://forums.opensuse.org/content/3...opbox-kde.html dorpbox te installeren op mijn opensuse 12.2 maar krijg het niet voor elkaar ik heb alle linkjes gekopieerd en in ternminal geplaats maar hij zegt dat dropbox niet aanwezig en ik zie ook geen installatie schermpje komen.

Ik heb ook de Kde omgeving.

Default Re: Dropbox installeren.

Quote Originally Posted by Rene1979 View Post
    Hallo Allemaal,

Ik proberen via deze link http://forums.opensuse.org/content/3...opbox-kde.html dorpbox te installeren op mijn opensuse 12.2 maar krijg het niet voor elkaar ik heb alle linkjes gekopieerd en in ternminal geplaats maar hij zegt dat dropbox niet aanwezig en ik zie ook geen installatie schermpje komen.

Ik heb ook de Kde omgeving.
    Hallo,

We zien graag alles zoals jij het ziet. Dat wil zeggen dat je van de terminal knip/plak doet naar een post hier en wel tussen CODE tags. Die CODE tags krijg je door op de # knop in de werkbalk boven de post editor te klikken. En dan alles zo volledig mogelijk kopieren: prompt, command, wat terugkomt en de volgende prompt. Dat bespaart je heel wat uitleg. (en uitleggen is meestal onvolledig en vaag, bijv. "hij zegt dat ...." is prietpraat ).
    Henk van Velden

Dat is duidelijk ik zal vanavond alles posten vanuit het terminal venster
    zodat je exact kunt zien wat ik te zien krijg kan ook met screenshot van terminal.

Kijk eerst even in yast-softwarebronnen of de repo KDE-extra aanwezig is, en is ingeschakeld.

Blog Entries
    20

Leap 15.1_KDE
    My Articles Was I any help? If yes: Click the star below

Dat is allemaal ingeschakeld en uptodate.
    ik zal straks het terminal venster plaatsen wat ik precies te zien krijg.

ik had voor heen in linux Dropbox.deb die ik zo kon installeren weet niet of ik in opensuse ook deb files kan installeren.

Hallo Allemaal,

Dropbox was wel geïnstalleerd ik kon alleen niet vinden in het menu maar hij staat alleen bij recent geïnstalleerd heb hem vandaar uit naar bureaublad gekopieerd. Hij voert ook de sync uit nawat ik op mijn iphone in dropbox heb gezed.
    Er was niks mis mee gegaan via de site had alleen niet goed gekeken.

Alleen krijg na het installeren in terminal een regel met gstreamer error ik weet niet of dit belangrijk is:

linux-i5o0:/home/rene # dropbox start -i
    Starting Dropbox...
    (gst-plugin-scanner:4281): GStreamer-WARNING **: Failed to load plugin '/usr/lib/gstreamer-0.10/libgstdc1394.so': /usr/lib/gstreamer-0.10/libgstdc1394.so: undefined symbol: dc1394_iso_release_all
    Done!
    linux-i5o0:/home/rene # which: no nautilus in (/root/.dropbox-dist:/home/rene/bin:/usr/local/bin:/usr/bin:/sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin/X11:/usr/X11R6/bin:/usr/games)
    kioclient(4370): Session bus not found
    /usr/bin/xdg-open: regel 474: 4370 Afgebroken kde-open "$1"
    which: no nautilus in (/root/.dropbox-dist:/home/rene/bin:/usr/local/bin:/usr/bin:/sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin/X11:/usr/X11R6/bin:/usr/games)
    kioclient(4381): Session bus not found
    /usr/bin/xdg-open: regel 474: 4381 Afgebroken kde-open "$1"
    which: no nautilus in (/root/.dropbox-dist:/home/rene/bin:/usr/local/bin:/usr/bin:/sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin/X11:/usr/X11R6/bin:/usr/games)
    kioclient(4386): Session bus not found
    /usr/bin/xdg-open: regel 474: 4386 Afgebroken kde-open "$1"
    kioclient(4391): Session bus not found
    /usr/bin/xdg-open: regel 474: 4391 Afgebroken kde-open "$1"
    kioclient(4396): Session bus not found
    /usr/bin/xdg-open: regel 474: 4396 Afgebroken kde-open "$1"

Blog Entries
    14

Je start dropbix met root permissies, nooit doen.

Je kunt kfilebox installeren. Die start je als gebruiker op, je krijgt hetzelfde dropbox icoontje in het systeemvak. De eerste keer vraagt-ie om account gegevens, daarna gaat alles vanzelf. Op de achtergrond worden gewoon de dropbox libraries aangeroepen.
    ° Appreciate my reply? Click the star and let me know why.

° Perfection is not gonna happen. No way.

https://en.opensuse.org/openSUSE:Board#Members
    http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

En waar zijn de CODE tags
    Henk van Velden

Zijn die nog nodig dan moet ik het even opnieuw installeren maar hij doet het nu wel ik heb in terminal inderdaad eerst su wachtwoord gedaan en toen geinstalleerd

Page 1 of 3 123 LastLast