Nieuwe users zoeken

Zo toch maar eens doen.
Naar aanleiding van een vraag op de OpenSUSE releaseparty in oktober, ga ik eens proberen wat meer zieltjes te winnen voor OpenSUSE.
12 januari 2013 in Rotterdam een beginnerscursus.
Met dank ook aan Gabor en OpenSUSE org voor de DVD`s.
www.benhenderson.nl

Zet 'm op. Ik hoop dat 't een beetje aanslaat. Mocht je hulp / steun nodig hebben …

Hoop het ook.
Mocht ik hulp nodig hebben dan zal ik hier even roepen.
De steun is volop aanwezig hier.:good:
Heb dit soort cursus een keer eerder gedaan met 11.4 en dat liep best behoorlijk.
Met nu de mazzel dat de organisatie achter “De Waerschut” het nodige aan gratis publiciteit doet.
Indien nodig kan ik er meer zaterdagen gaan zitten, zij moeten fiks bezuinigen en dan is een activiteit met verhuring (spotgoedkoop) van een lokaal altijd welkom.
Misschien ook een leuke plek voor een releaseparty, lekker centraal in Rotterdam.

Of doen we de volgende releaseparty in het hoge noorden, zou ook eens leuk zijn.

Hallo Ben
Er is denk ik belangstelling voor kennis met bettrekking tot Suse
ik wil hierbij de mensen die dit lezen ook vragen een mail te sturen naar Ben of naar mij zodat we er verder mee kunnen en het ook het pakket
meer aandacht te geven in Nederland

Groet Frits Veerman graag met spoed reacties alles is wel kom

Hallo Frits,

Leuk dat je er zin in heb.
Op mijn website staan de mogelijkheden voor een echte 1 daagse beginnerscursus en een 10 x zaterdagmiddag gebruikerscursus in Rotterdam.
Weet niet of reclame maken voor mijn activiteit hier mag.

groet
Ben

Nope, mag niet volgens de T&C. Ik weet ook wel dat je 't voor een appel en een ei doet, maar hierin zijn we heel kort (en dat maakt ons lekker oninteressant voor de echte spammers). Vind 't zelfs een beetje lullig in dit geval. Maar, reclame voor mijn eigen open source onderemen mag ook niet

Ok, geen probleem zal de reclame uitingen voortaan achterwege laten.
Hebben we eigenlijk ook de release party`s voor.