Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 33 of 33

Thread: Donker beeld na installatie nVidia driver

Blog Entries
    14

Default Re: Donker beeld na installatie nVidia driver

Quote Originally Posted by nomko View Post
    Nu ff voor de gein Mint+Cinnamon geinstalleerd en ja hoor.... Ook weer donker beeld!!! Denk toch dat mijn monitor de boosdoener is. Die heb ik ook al weer meer dan 5 jaar denk ik...
    En begin hier en daar dode pixels te zien ook. Zal mijn Benq echt aan zijn end-of-life periode ziten??

Maar ben nog steeds benieuwd naar die links knurpht!
    Google'n op " benq xorg ", stuk voor stuk klikken, lezen. Zo heb ik ze ook gevonden. Maar ik denk dat 't of je monitor, óf je videokaart is. Als 't met een ander scherm ook zo is de videokaart, is het niet zo, dan was 't 't scherm.
    ° Appreciate my reply? Click the star and let me know why.

° Perfection is not gonna happen. No way.

https://en.opensuse.org/openSUSE:Board#Members
    http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Default Re: Donker beeld na installatie nVidia driver

Quote Originally Posted by Knurpht View Post
    Google'n op " benq xorg ", stuk voor stuk klikken, lezen.
    Gaan we dat es doen!

[/QUOTE]Maar ik denk dat 't of je monitor, óf je videokaart is. Als 't met een ander scherm ook zo is de videokaart, is het niet zo, dan was 't 't scherm.[/QUOTE]
    Daar zat ik dus ook al stiekem aan te denken gisteravond dat het ook wel es mijn videokaart kon zijn. En als ik mijn desktop es aansluit op mijn LCD tv? Daar hangt al een pc aan en is dus een kwestie van ff 2 kabels aansluiten (VGA + elec.). Dan zou ik toch ook een donker beeld moeten krijgen als het wel mijn videokaart is?
    ASUS P5KPL-AM SE*Intel Core2 Quad CPU Q8200*4 GiB ram*nVidia GeForce 9500GT*Realtek
    RTL8101/8102E*Optiarc DVD-RW AD-7200A*HDD:Samsung HD501LJ/HD103SI*Sitecom X5-N600 Router

Blog Entries
    1

Thumbs up Re: Donker beeld na installatie nVidia driver

Quote Originally Posted by nomko View Post
    als ik mijn desktop es aansluit op mijn LCD tv? Daar hangt al een pc aan en is dus een kwestie van ff 2 kabels aansluiten (VGA + elec.). Dan zou ik toch ook een donker beeld moeten krijgen als het wel mijn videokaart is?
    Dat lijkt me een goed idee. Als een live-cd ook donker beeld geeft dan is jou video kaart het probleem. Als je op je LCD tv goed beeld krijgt dan is het je beeldscherm. Veel succes!
    "To err is human... to really foul up requires the root password."

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Tags for this Thread