openSUSE 12.2 NL Launch Party op 5 oktober 2012

Dag allemaal,

Het is rond, er is een datum en een locatie:

5 oktober 2012 vanaf 16:30 uur zijn jullie van harte welkom op de openSUSE 12.2 NL Launch Party. Dit keer vind deze plaats in het gebouw van 4MKB, Bredewater 16, 2715 CA Zoetermeer

Schrijf je a.u.b. in via deze pagina: openSUSE:Launch party 12.2 - openSUSE , dan weten we een beetje hoeveel koffie Nz. we in huis moeten halen. Op die pagina vind je ook meer informatie over wat je zoal te wachten staat: lezingen met lichtbeelden, demos Nz, en een route beschrijving.

Dat is mooi, zie je op 5 oktober.

Ja, tot 5 oktober in levende lijve.

Veel plezier!!

Dat gaat lukken.
Wij zullen aan je denken.

Had ik nog helemaal niet laten weten, maar ik ben er inderdaad ook, de 5e oktober.

Was een zeer leuke avond ! veel geleerd en informatie gedeeld:)
Waar worden de foto’s geüpload ?

Raoul

Helemaal mee eens. Leuk jullie te ontmoeten.
En prima verzorgd! Met dank aan 4MKB.

nix aan toe te voegen. Volgens mij heeft Max_23 het e.e.a aan foto’s gemaakt. Anders kan Gábor vast Max wel bereiken :slight_smile:

Helemaal mee eens, het was een prima georganiseerde bijeenkomst.
Heb er weer fiks wat van opgestoken.
Complimenten aan Gábor en 4MKB.

Hier staan de foto’s. met dank aan Max. openSUSE launch party 5 oktober 2012 te Zoetermeer - a set on Flickr

Die laten goed zien dat het een geslaagde bijeenkomst was.
Dank je Max.

Ja, er kijkt niemand lelijk of verveeld.

Vooral die tafel met eten doet het goed :slight_smile:

Yep, dat is echt plaatje van een foto :wink:

Dit was mijn eerste bijeenkomst. Leuk om mee te maken. De foto’s hebben jullie gevonden zie ik.
Foto’s van eten zijn bij mij meestal mooi. Het is een makkelijk onderwerp. Het blijft lekker stil liggen. :wink:
Ik ben blij dat jullie de rest van de foto’s ook kunnen waarderen. Ik vind zelf de eerste foto, die met Gábor t mooiste gelukt.
Als je wil kun je bij mij ook t origineel krijgen in een formaat van 5184x3456 pixels. Voor als je jezelf op een deur wil posteren ofzo. :slight_smile:

Enorm bedankt voor de foto’s. zeer strakke plaatjes. Ik denk dat ik maar voor een stel bushokjes ga. A0-printers zijn te betalen tegenwoordig :smiley:

ziet er goed uit.
Is dit vaak wanneer er een nieuwe versie (release) uitrolt, voor nieuwe dingen te bespreken etc?

We proberen ongeveer een maand na een nieuwe release een party te organiseren. Één van de “vaste” onderdelen is dat ik een installatie uitvoer en daarbij aandacht besteed aan een aantal features van die installatie / de nieuwe release.