HP dv7 4135 ed

mijn laptop een HP dv7 4135 ed rond de installatie niet af na het installeren start hij niet op
geprobeert om met een suse live dvd er in te komen maar deze word niet afgespeelt ,

wie oh wie heeft er tips !!!

Bvd dank Bob V

Tips:
Heb je mediacontrole van de dvd gedaan? Met een foutje op de dvd ontstaan nogal eens problemen.
Kun je livecd van usb wel starten? Zo nee, hoe ervaren ben je met opensuse en kun je iets van de bootlog laten zien?
Hoe snel wil je antwoord, hoe goed is je engels? Installatieproblemen direct vanaf t begin worden op t engelse forumdeel vaker behandeld. Misschien kun je daar meer tips vinden.

Ook ik denk dat je installatie disk niet goed is. Kun je bschrijven waar de installatie precies vastloopt? Als je 'm afbreekt gaat 't sowieso niet werken. Van de Live omgeving opstarten kan ook alleen door ervan op te starten.

heren mijn engels is redelijk,betreft bootlog ik begrijp het woord maar weet niet waar ik het moet vinden ik de media gecontroleerd , de usb optie zal ik proberen

vr/gr bobv

Je kan je installatie DVD op verschillende manieren controleren. Als je de DVD hebt gedownload kan je de download voor het branden controleren. Instructies staan hier in het engels. Mocht je de DVD al gebrand hebben of het is een DVD die je ergens hebt gekregen dan is er, als het goed is, een optie bij het opstarten van de DVD ‘Media Check’… Dit controleert de DVD op fouten…

Dit staat trouwens ook in de installatie guide die ik hier boven heb gelinked…

Succes!