Page 8 of 30 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast
Results 71 to 80 of 292

Thread: De stamkroeg

Default Re: De stamkroeg

Effe niet leuk, is mijn N900 toe aan een nieuw lcd en touch screen.
    Beide hebben het begeven, de n900 doet het verder nog wel.
    Donders of toch maar een N9 kopen?
    HP Z420 Intel Xeon & Lenovo T440s Intel I7vPro
    openSUSE Tumbleweed KDE
    Raspberry PI3 met openSUSE TW en Raspbian
    Linux counter #241023

Blog Entries
    14

Quote Originally Posted by Benmh View Post
    Effe niet leuk, is mijn N900 toe aan een nieuw lcd en touch screen.
    Beide hebben het begeven, de n900 doet het verder nog wel.
    Donders of toch maar een N9 kopen?
    Ik weet niet hoe dat bij Nokia zit, maar mijn zoon had voor 35 piek en een half uurtje prutsen een nieuw scherm in zijn Samsung foon, nogal een verschil met een nieuwe. Maar de N9 is natuurlijk wel een te gek apparaat, niet alleen vanwege het OS. Doe maar een N9 en demonstreer ons dan op de release party (aankondigingen volgen binnenkort) een demootje met Plasma Active
    ° Appreciate my reply? Click the star and let me know why.

° Perfection is not gonna happen. No way.

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Tja dat gaat dan helaas niet gebeuren.
    De N900 is nu wel in de prullenbak maar er was ook een goed aanbod op de markt.
    Toch weer een N900, even alles overgezet echt Linux niets verloren gewoon 1 op 1.
    openSUSE Tumbleweed KDE
    Linux counter #241023

Blog Entries
    1

Heb zelf een Samsung Galaxy S2 en ben er erg wijs mee. Android is geweldig. Enige waar ik een probleem mee heb is dat het grote scherm zoveel batterij slurpt. Moet hem elke 2 dagen opladen. Ben ook erg lui ingesteld

Iemand anders ook een Android telefoon en nog tips? Ik denk niet dat ik hem ga rooten en een mod erop zetten. Is volgens mij niet nodig. Loopt allemaal snel genoeg.
    "To err is human... to really foul up requires the root password."

Blog Entries
    14

Quote Originally Posted by Dexter1979 View Post
    Heb zelf een Samsung Galaxy S2 en ben er erg wijs mee. Android is geweldig. Enige waar ik een probleem mee heb is dat het grote scherm zoveel batterij slurpt. Moet hem elke 2 dagen opladen. Ben ook erg lui ingesteld

Iemand anders ook een Android telefoon en nog tips? Ik denk niet dat ik hem ga rooten en een mod erop zetten. Is volgens mij niet nodig. Loopt allemaal snel genoeg.
    Android Assistand (uit Market te downloaden) ? Heb zelf een Galaxy Gio, die zonder extraatjes gewoon een dag of 4 doet met de batterij, maar sinds er wat apps bij op staan, is dat 2 dagen. Soms zie ik ook, bijv. na FB gebruik, dat het systeem, ondanks actieve wifi verbinding, continue aan het scannen is naar open verbindingen, veel aan het GPS-en is. Als ik Android Assistant een "snelle boost" laat uitvoeren, houdt dat meteen op, en is FB zelfs een tikje sneller.

En....jij twittert veel, dat vreet ook energie

Blog Entries
    1

Quote Originally Posted by Knurpht View Post
    Android Assistand (uit Market te downloaden) ? Heb zelf een Galaxy Gio, die zonder extraatjes gewoon een dag of 4 doet met de batterij, maar sinds er wat apps bij op staan, is dat 2 dagen. Soms zie ik ook, bijv. na FB gebruik, dat het systeem, ondanks actieve wifi verbinding, continue aan het scannen is naar open verbindingen, veel aan het GPS-en is. Als ik Android Assistant een "snelle boost" laat uitvoeren, houdt dat meteen op, en is FB zelfs een tikje sneller.

En....jij twittert veel, dat vreet ook energie
    De FB app pingt contstant naar je locatie als je background data in Accounts & Sync heb aanstaan. Ik heb ook alle locatie peilende dingen uistaan. Werkt prima. 'Probleem' is dat ik zelf de telefoon moet syncen en mijn twitter/facebook moet checken. Maar dat maakt niet uit. Is een prima telefoon verder!
    "To err is human... to really foul up requires the root password."

Blog Entries
    14

De FB app pingt contstant naar je locatie als je background data in Accounts & Sync heb aanstaan. Ik heb ook alle locatie peilende dingen uistaan. Werkt prima. 'Probleem' is dat ik zelf de telefoon moet syncen en mijn twitter/facebook moet checken. Maar dat maakt niet uit. Is een prima telefoon verder!
    Da's niet helemaal wat ik bedoel. Ik heb geen Places, Lattitude, Foursquare etc., geen background syncing behalve voor het syncen van foto's naar mijn G+ account. FB en Twitter gebruik ik net als jij alleen "handmatig". Ik doel eigenlijk op 2 issues:
    - FB starten -> GPS peiling gaat aan. FB stoppen -> GPS peiling gaat door. Als ik niets doe, blijft dat zo, stopt niet vanzelf. Telefoon is in 1 dag leeg.
    - Roaming etc staan allemaal uit, elke vorm van syncing is beperkt tot WiFi. Ook als ik al verbinding heb met bv. mijn eigen router, blijft Android scannen naar mogelijke netwerken. Nou kan ik me dat voorstellen als je roaming aan hebt staan ( dan moet het zelfs), maar niet als ik dat uit zet. Ook dit was niet zo, heb zelfs de telefoon al eens naar factory defaults gezet en dan is alles OK, batterij gaat dan een dag of 4 mee. En dat blijft 't tot ik de FB app weer installeer. En die is handiger in bed en op een terrasje dan mijn 17" laptop.

Quote Originally Posted by Knurpht View Post
    Nou kan ik me dat voorstellen als je roaming aan hebt staan ( dan moet het zelfs), maar niet als ik dat uit zet. Ook dit was niet zo, heb zelfs de telefoon al eens naar factory defaults gezet en dan is alles OK, batterij gaat dan een dag of 4 mee. En dat blijft 't tot ik de FB app weer installeer. En die is handiger in bed en op een terrasje dan mijn 17" laptop.

Zo sprak de ware gebruiker ( licht nerdisch)
    openSUSE Tumbleweed KDE
    Linux counter #241023

Blog Entries
    14

Mijn sokken uit lachend

Ik heb een Google nexus one. Unlocked, Geroot, gewiped en draai nu met veel plezier Cyanogenmod. Waar ik me echt aan heb gestoord, is het belachelijke oerwoud aan howto's voor linux-pc's die je tonnen software en developer kits laten installeren, terwijl je aan 1 k... programmaatje genoeg hebt om je toestel te unlocken.
    Voordelen: root access, keuze uit processor-profielen, die hetzij de snelheid (overclocken) hetzij de batterijduur verhogen, veel meer instellingsmogelijkheden en een mooiere interface (kwestie van smaak natuurlijk). Ook leuke gadgets als de joystick die niet alleen maar wit oplicht, maar nu ook blauw, rood, geel en groen. Oké, niet wereldschokkend.
    Cyanogenmod is ook niet de hemel op aarde, maar ik vind het erg leuk om een echt opensource gemeenschapsproduct als OS op mijn mobiel te hebben. Het is nu weer mijn mobiel en het eerste wat ik dan ook heb gedaan, is een torch app erop gezet en Facebook eraf gesodemieterd (met een dikke grijns op mijn gezicht). Ik kan het niet uitstaan dat dingen waar ik niet om vraag, er toch op staan, zonder dat ik ze kan de-installeren.

ik hoop jullie te zien op de releaseparty, ijs en weder dienende,
    André
    How vivid is the letting go of knowledge, where experience ends.

Desktop AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics, Leap 42.1
    Laptop HP Compaq 6710b, 64-bit, openSUSE Tumbleweed

Page 8 of 30 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast