Page 29 of 29 FirstFirst ... 19272829
Results 281 to 287 of 287

Thread: De stamkroeg

Default Re: De stamkroeg

Het duurzame karakter van Linux is iets waar veel mensen niet bij stil staan.
    Tel daar bij op dat het product "gratis" is.
    Buiten het feit om dat het hier om Linux gaat, (en het promoten van openSUSE) vind ik het prachtig dat hiermee minder daadkrachtige mensen worden geholpen.

2. Default Re: De stamkroeg

wist niet waar ergens dit te posten, maar telkens als ik mijn account wil aanpassen krijg ik dit, iemand met een oplossing?
    darknetmatrix
    , you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
    2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Wat wil je bijvoorbeeld aanpassen?
    Henk van Velden

4. Default Re: De stamkroeg

Quote Originally Posted by hcvv View Post
    Wat wil je bijvoorbeeld aanpassen?

Ik weet nit wanneer je datvoor het laatst hebt geprobeerd. Heb je dat al een keer gedaan nadat je je hier voorgesteld had?

Probeer het nog eens aub. Als het niet werk, graag melden, dan ga ik er morgen achteraan (hoewel ik niet weet of er op eerste kerstdag snel iets aan wordt gedaan).
    Henk van Velden

6. Default Re: De stamkroeg

Blijkbaar een beveiliging in de forumsoftware, als nieuwkomer moet je eerst een aantal posts plaatsen blijkbaar het is ok nu.

Quote Originally Posted by darknetmatrix View Post
    Blijkbaar een beveiliging in de forumsoftware, als nieuwkomer moet je eerst een aantal posts plaatsen blijkbaar het is ok nu.
    Zoals gezegd, een nachtje over slapen. Veel plezier!
    Henk van Velden

Page 29 of 29 FirstFirst ... 19272829