Page 19 of 29 FirstFirst ... 91718192021 ... LastLast
Results 181 to 190 of 290

Thread: De stamkroeg

Blog Entries
    1

Default Re: De stamkroeg

Quote Originally Posted by Knurpht View Post
    Droge sherry?
    Ja hoor, als je dat lekker vind
    "To err is human... to really foul up requires the root password."

Sherry??
    Het smaakt meer naar een droog wit wijntje.
    Of heb ik nu te diep gekeken.
    Afijn Proost!!
    HP Z420 Intel Xeon & Lenovo T440s Intel I7vPro
    openSUSE Tumbleweed KDE
    Raspberry PI3 met openSUSE TW en Raspbian
    Linux counter #241023

Een nieuw topic openen leek me wat overdreven, maar het volgende wilde ik toch met jullie delen.

Van de steam voor Linux forums;

Wij wisten dit natuurlijk al lang, maar in het topic staan er meer die Ubuntu omgeruild hebben.

Any of you ditched Ubuntu? :: Steam for Linux General Discussions

Any of you ditched Ubuntu?
    i been Testing openSUSE 12.3 and i can say it's one of the best Linux Based OS's i used in year's it has many Advanced Features over Ubuntu i really like the openSUSE Build Service the one click installs was nice too any of you give it a try and what do you think? it is a ubuntu killer or not?
    http://www.opensuse.org
    The Tumbleweed project provides a rolling updates version of openSUSE containing the latest stable versions of all software instead of relying on rigid periodic release cycles
    http://en.opensuse.org/Portal:Tumbleweed

Voor wie een vertaling nodig heeft:
    Heeft iemand van jullie, Ubuntu weg gegooid?
    I heb openSUSE 12.3 getest, en ik kan alleen maar zeggen dat, dit het beste op linux gebaseerde besturingssysteem is, dat ik in jaren gebruikt heb.
    Het heeft veel geavanceerde mogelijkheden, die Ubuntu niet heeft.
    Ik vind de openSUSE build service geweldig, en de one click installatie, was ook aardig.
    Iemand die het geprobeerd heeft, en wat denk je er van.
    Is het een Ubuntu killer of niet ?

Ik was ooit een Kubuntu vluchteling. Zo ben ik bij OpenSUSE gekomen. Ik heb twee jaar geleden nog wel Ubuntu geïnstalleerd en Ubuntu Studio, maar er werkte gewoon teveel niet en Unity had te weinig mogelijkheden (als je aan KDE bent gewend, voelt de enorme hoeveelheid opties niet "whimsical" ("Linus tried KDE and finds it whimsical") maar als vrijheid.
    Maar als OpenSUSE echt een goede competitor wil zijn, ook voor beginners, moet er nog veel gebeuren aan de documentatie. Die is bij Ubuntu trouwens ook niet om over naar huis te schrijven.
    How vivid is the letting go of knowledge, where experience ends.

Desktop AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics, Leap 42.1
    Laptop HP Compaq 6710b, 64-bit, openSUSE Tumbleweed

Enne.... De launch party was best leuk!!
    Bedankt, Gabor voor de gastvrijheid. Bedankt lezing houders voor de mooie presentaties. Ik heb er zelfs een goed voornemen aan over gehouden: omdat ik niet de ambitie heb om een techie te worden, ga ik eens kijken of ik kan bijdragen aan de documentatiesites. Freek wil me wel op weg helpen met de wiki sjablonen , zo spraken we gisteren af. Zo, dat is eruit. Ik hef een virtueel pilske op de geecko's.
    How vivid is the letting go of knowledge, where experience ends.

Desktop AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics, Leap 42.1
    Laptop HP Compaq 6710b, 64-bit, openSUSE Tumbleweed

Quote Originally Posted by akaper View Post
    Enne.... De launch party was best leuk!!
    Bedankt, Gabor voor de gastvrijheid. Bedankt lezing houders voor de mooie presentaties. Ik heb er zelfs een goed voornemen aan over gehouden: omdat ik niet de ambitie heb om een techie te worden, ga ik eens kijken of ik kan bijdragen aan de documentatiesites. Freek wil me wel op weg helpen met de wiki sjablonen , zo spraken we gisteren af. Zo, dat is eruit. Ik hef een virtueel pilske op de geecko's.

Ik klink even mee. Proost
    Het was een goede bijeenkomst en leuk om de gezichten ook eens te zien.
    openSUSE Tumbleweed KDE
    Linux counter #241023

Blog Entries
    14

Quote Originally Posted by Benmh View Post
    Ik klink even mee. Proost
    Het was een goede bijeenkomst en leuk om de gezichten ook eens te zien.
    Dito. Had gisteren op de heenweg in de trein het gevoel oude bekenden op te gaan zoeken . Het meest fascinerende vind ik nog wel, dat mensen die je virtueel al jaren meemaakt in de echte wereld toch wel oingeveer zijn wat je verwacht. Het sfeertje is hetzelfde als in andere delen van de community. Redelijk bedeesd en ingetogen, maar vol energie en enthousiasme. En daar hou ik wel van.
    ° Appreciate my reply? Click the star and let me know why.

° Perfection is not gonna happen. No way.

https://en.opensuse.org/openSUSE:Board#Members
    http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Blog Entries
    14

Quote Originally Posted by Gps2010 View Post
    Een nieuw topic openen leek me wat overdreven, maar het volgende wilde ik toch met jullie delen.

Van de steam voor Linux forums;

Wij wisten dit natuurlijk al lang, maar in het topic staan er meer die Ubuntu omgeruild hebben.

Any of you ditched Ubuntu? :: Steam for Linux General Discussions

Any of you ditched Ubuntu?
    i been Testing openSUSE 12.3 and i can say it's one of the best Linux Based OS's i used in year's it has many Advanced Features over Ubuntu i really like the openSUSE Build Service the one click installs was nice too any of you give it a try and what do you think? it is a ubuntu killer or not?
    http://www.opensuse.org
    The Tumbleweed project provides a rolling updates version of openSUSE containing the latest stable versions of all software instead of relying on rigid periodic release cycles
    http://en.opensuse.org/Portal:Tumbleweed

Voor wie een vertaling nodig heeft:
    Heeft iemand van jullie, Ubuntu weg gegooid?
    I heb openSUSE 12.3 getest, en ik kan alleen maar zeggen dat, dit het beste op linux gebaseerde besturingssysteem is, dat ik in jaren gebruikt heb.
    Het heeft veel geavanceerde mogelijkheden, die Ubuntu niet heeft.
    Ik vind de openSUSE build service geweldig, en de one click installatie, was ook aardig.
    Iemand die het geprobeerd heeft, en wat denk je er van.
    Is het een Ubuntu killer of niet ?

Positieve berichten zijn leuk, maar hier zit een addertje. In de vertaling ga je daar ook aan voorbij. "Any of you ditched Ubuntu" is in dit geval "Nog meer mensen die Ubuntu gedumped hebben?". Het is een klassieke techniek om een lekkere "flame war" los te trekken, een soort reli-strijd over persoonlijke voorkeuren. Tegen de tijd dat een ellenlange thread doodbloed moet je constateren dat thread-starter al lang weg is en ergens anders zijn in positieve bewoordingen gestelde teleurstelling over openSUSE aan het ventileren is.
    Vanwaar de interesse in wat mensen aan de kant gooien. Waar ze 't wel mee doen, waar ze tevreden over zijn, dát is interessant. openSUSE hoeft van mij helemaal niets te klllen. Hoe ik over Ubuntu denk, daar wil ik best nog 's een boom over opzetten, maar dan in relatie tot wat FOSS (Free & Open Source Software) is, en de positie die Canonical daar in inneemt.
    ° Appreciate my reply? Click the star and let me know why.

° Perfection is not gonna happen. No way.

https://en.opensuse.org/openSUSE:Board#Members
    http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Positieve berichten zijn leuk, maar hier zit een addertje. In de vertaling ga je daar ook aan voorbij. "Any of you ditched Ubuntu" is in dit geval "Nog meer mensen die Ubuntu gedumped hebben?". Het is een klassieke techniek om een lekkere "flame war" los te trekken, een soort reli-strijd over persoonlijke voorkeuren. Tegen de tijd dat een ellenlange thread doodbloed moet je constateren dat thread-starter al lang weg is en ergens anders zijn in positieve bewoordingen gestelde teleurstelling over openSUSE aan het ventileren is.
    Vanwaar de interesse in wat mensen aan de kant gooien. Waar ze 't wel mee doen, waar ze tevreden over zijn, dát is interessant. openSUSE hoeft van mij helemaal niets te klllen. Hoe ik over Ubuntu denk, daar wil ik best nog 's een boom over opzetten, maar dan in relatie tot wat FOSS (Free & Open Source Software) is, en de positie die Canonical daar in inneemt.

Helemaal mee eens met je,
    Gelukkig kan je in Linuxland een keuze maken.
    Prima.
    De 1 heeft een voorkeur voor produkt a en de ander voor b.
    Flamewars zijn nergens goed voor, slecht voor je bloeddruk en het plezier.
    Laat die boom maar.

effe off topic,
    Wat mij op is gevallen op de release party is dat er nieuwe gezichten waren die het grijze gehalte wat drukken.
    Onderwijl zien die grijze knarren er ook geen jaar ouder uit en inderdaad naar zo`n party gaan is net als het weer ontmoeten van oude bekende.
    Dat voelt goed.
    openSUSE Tumbleweed KDE
    Linux counter #241023

Ik denk niet dat het iemand lukt om op het steam voor Linux forum een flame war te beginnen.
    Er zijn wel pogingen, maar de meeste gebruikers hebben al veel langer Linux, als steam.
    Die laten zich niet gek maken.
    Er heerst daar vooral een, wij hebben steam op Linux sfeer, en niet mijn distro is meer 1337 sfeer.
    Meer verschillende distro's, maken een flame war er ook niet simpeler op, er is geen groep die overheerst. .

Met gedumped kan ik wel leven.
    Dat is een veel betere vertaling.

Page 19 of 29 FirstFirst ... 91718192021 ... LastLast