Stel je voor.....

Voor wie er behoefte aan heeft, is hier de gelegenheid jezelf voor te stellen aan andere community leden. Laat weten wie je bent, jouw openSUSE of andere linux versie(s), desktop die je gebruikt, waarom linux enz.

User:Knurpht - openSUSE

Even een korte samenvatting van de engelstalige link in de post hierboven:

Knurpht = Gertjan Lettink, 50 jaar, al jaren hier en daar actief in de open source/linux wereld, sinds een paar jaar voornamelijk hier. Begin dit jaar ben in gevraagd om in deze forums Global Moderator te worden. Dit nederlandstalig forum is één van de dingen die ik daar, bij voldoende belangstelling, bij voor ogen had.

openSUSE, eerst SuSE, is het besturingssysteem op de 6 computers in huis, voor werk -ik ben zelfstandig ondernemer- en thuisgebruik. Het “andere” besturingssysteem wordt alleen voor spellen gebruikt. Liefhebberijen zijn muziek, muziek en nog meer muziek, open source en linux, deze forums.

Warme groet,

Gertjan

Hallo,

Ik ben Marcel Benjamins en ben 22 jaar.
openSUSE is mijn favoriete linux distributie, helaas moet ik voor school Windows gebruiken. (dualboot heeft geen zin kom nu al ruimte te kort)
Uiteraard staan hier wel paar vaste computers te draaien op openSUSE.

Gr.
Benjamins

Ik ben jesse 26 jaar ik ben computer expert en mijn hobbys zijn dus pc bouwen maken repareren ^^

Hallo!

Ik dacht laat ik me ook maar eens voorstellen, al ben ik niet echt actief op de forums…

Ik ben Jos Poortvliet, woon in Utrecht, gebruik een jaartje of 10 linux, ben iets van 7-8 jaar actief geweest in KDE marketing en nu bij Novell in dienst om bij openSUSE wat te helpen.

En ik vind dat we voor de 11.4 release wel een mooie releaseparty moeten houden in Nederland, wellicht kunnen we het Novell kantoor in Utrecht gebruiken om wat bier te drinken enzo?

Dag Jos,