Page 23 of 23 FirstFirst ... 13212223
Results 221 to 228 of 228

Thread: Stel je voor.....

Default Re: Stel je voor.....

Dank voor het welkom, mijn eerste verandering heeft al plaats gevonden.
    De plasma heeft plaats moeten ruimen voor de Mate DE.
    Ben niet zo een kde-fan, vastgeroest in het oude gnome vandaar de keus voor Mate.

Dag mede-forummers,

Na pakweg 6 jaar afwezigheid weer terug bij openSUSE.
    Het zal even wennen worden na het min of meer verplicht Windows-gebruik. Het typen is in ieder geval nog wat verder doorgeroest.
    Destijds gebruikte ik een dualboot met Windows XP op een desktop-pc, maar de laatste jaren niet meer. De twee-kapiteins-op-een-schip op een geheel nieuw laptop sprak me niet zo aan. Windows maakte het ook niet echt makkelijk, niet voor mij tenminste.
    Nu dan Windows 7 geruild voor Leap 42.2 op een HP Probook 4720s. Niks dualboot. Installeren ging als vanzelf en voor zover ik in deze korte tijd heb gezien werkt vrijwel alles out of the box. Geen valse start.

Ik kom ongetwijfeld nog wel eens langs met vragen op probleempjes.

Groeten,
    Louis

Blog Entries
    13

Quote Originally Posted by Susener View Post
    Dag mede-forummers,

Na pakweg 6 jaar afwezigheid weer terug bij openSUSE.
    Het zal even wennen worden na het min of meer verplicht Windows-gebruik. Het typen is in ieder geval nog wat verder doorgeroest.
    Destijds gebruikte ik een dualboot met Windows XP op een desktop-pc, maar de laatste jaren niet meer. De twee-kapiteins-op-een-schip op een geheel nieuw laptop sprak me niet zo aan. Windows maakte het ook niet echt makkelijk, niet voor mij tenminste.
    Nu dan Windows 7 geruild voor Leap 42.2 op een HP Probook 4720s. Niks dualboot. Installeren ging als vanzelf en voor zover ik in deze korte tijd heb gezien werkt vrijwel alles out of the box. Geen valse start.

Ik kom ongetwijfeld nog wel eens langs met vragen op probleempjes.

Groeten,
    Louis
    Ha Louis, welkom !!
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 64 GB SSD, 3 TB of disks, openSUSE Leap 42.2
    - ASUS A73SD, 6 GB, 2 x 120 GB SSD, Tumbleweed+Leap
    - VPS, 150 GB SSD, 3 TB, Tumbleweed

Failure is just one of your options.

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Ik zal mij ook even voorstellen...

Ik ben John, Linux gebruiker zowel professioneel als privé sinds 1999. Mijn eerste Linux was SuSE 6.2, die ik in een grote doos bij de boekhandel kocht. Na versie 7.4 overgestapt naar en gewerkt met Gentoo, Arch, Ubuntu en Mint. De afgelopen maanden tegen wat zaken bij Arch en Mint aangelopen die mij irriteerden, dus besloten terug te hoppen naar het 'oude nest' en openSUSE een kans te geven. Tot nu toe ben ik erg tevreden over Tumbleweed (ik ben een liefhebber van rolling releases), dus voorlopig blijf ik wel op openSUSE. Enkele applicaties waar ik veel mee werk (of wil gaan werken) zijn o.a. Prometheus, Kubernetes, Plex en SaltStack.

Wat mijn werk betreft heb ik voornamelijk gewerkt met Ubuntu/Debian, SLES (9 en 10), RHEL (5, 6 en 7) en enkele UNIX smaakjes (HP-UX, SunOS en AIX, allen alweer een tijdje geleden). Ik heb voor bedrijven als KPN, Sogeti, eBay Classifieds Group en de Nederlandse overheid gewerkt.

Verder ben ik schrijver. Ik heb tot nu toe (gratis) gepubliceerd op Wattpad en sinds kort op Sweek. Mijn debuutroman is in de maak en hoop ik voor het eind van het jaar uit te geven (in eigen beheer). Ik geef mijn lezers ook schrijftips en promoot hierbij met name open source software als beschikbare hulpmiddelen.

Buiten gewoon dagelijks gebruik te maken van openSUSE hoop ik mijn bijdrage ook te leveren in de vorm van het vertalen en schrijven van documentatie in de wiki, het maken van rpm's in de OBS en het beantwoorden van vragen op het forum (hoewel ik ze zelf vast ook regelmatig zal stellen).

Hallo John,

Welkom in dit nederlandstalige deel.
    Wij hebben al kennis gemaakt in het engelstalige deel

Prettig om er een "oude rot in het vak" bij te hebben.

Veel plezier zowel met openSUSE als met het forum.
    Henk van Velden

Welkom John,

Leuk dat je weer openSUSE gebruiker ben, hoop dat het blijft bevallen.
    Ook top dat er een deskundige Linux gebruiker aansluit op het forum, is altijd handig.
    Ben Henderson
    AMD Athlon 64X2 dual core 4400+ openSUSE Leap 42.2
    Lenovo T440s Intel I7vPro en openSUSE Tumbleweed KDE
    Linux counter #241023

Blog Entries
    13

Ha John, welkom !!!

Cool intro. Veel plezier hier en waar dan ook in de community.
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 64 GB SSD, 3 TB of disks, openSUSE Leap 42.2
    - ASUS A73SD, 6 GB, 2 x 120 GB SSD, Tumbleweed+Leap
    - VPS, 150 GB SSD, 3 TB, Tumbleweed

Failure is just one of your options.

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Bedankt allemaal!

Page 23 of 23 FirstFirst ... 13212223