Page 24 of 24 FirstFirst ... 14222324
Results 231 to 233 of 233

Thread: Stel je voor.....

Default Re: Stel je voor.....

Hallo Wesley,

Welkom. Als ik het goed begrijp heb je al wat ervaring met Linux. Komt hier goed van pas.
    Henk van Velden

Al een jaar of 15 bekend met Linux eerst vooral vanuit nieuwsgierigheid. Als puber vond ik "omdat het kan" goed genoeg om de meest exotische dingen te installeren op alle apparaten waar ik mijn handen op kon liggen. Beetje lopen distrohoppen en uiteindelijk bij Ubuntu en later Kubuntu blijven hangen. Linux heb ik nu al een jaar of 6 als enige OS in mijn huis.

Aan het begin van het jaar had ik wat meer vrije tijd over en besloot maar es wat te gaan hoppen. OpenSuse maar es aangeslingerd en ik was verrast hoe goed, stabiel en snel het was en snapshots btrfs (nog niet nodig gehad) vond ik ook interessant. Nog getwijfeld om een Kubuntu installatie te doen met Btrfs en snapshots te maken maar ik besloot dat ik daarvoor te lui was en dat ik Yast ook supermooi vond. Heb nog wat andere projecten in huis op Debian lopen die ik wellicht nog over ga zetten maar die lopen allemaal nog prima. Vandaag mezelf maar ff op dit forum geregistreerd mocht ik hulp nodig hebben en wellicht kan ik zelf nog een keer hulp bieden.

Blog Entries
    14

Welkom !!!!

Goed te horen, dat je openSUSE ook kunt waarderen. Als er iets is, horen we 't graag.
    ° Appreciate my reply? Click the star and let me know why.

° Perfection is not gonna happen. No way.

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Page 24 of 24 FirstFirst ... 14222324