Page 3 of 23 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 228

Thread: Stel je voor.....

Default Re: Stel je voor.....

Mijn naam is Teunis van Beelen en ik gebruik SuSE/OpenSUSE sinds 2003, zowel prive als op het werk.
    Ik ben elektronicus en programmeur.

www.teuniz.net

Blog Entries
    13

Welkom Teunis. Ze komen ook overal vandaan...ik zie dat je ook al eerder gepost hebt in de engelstalige forums.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Waar programmeer je in?
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 64 GB SSD, 3 TB of disks, openSUSE Leap 42.2
    - ASUS A73SD, 6 GB, 2 x 120 GB SSD, Tumbleweed+Leap
    - VPS, 150 GB SSD, 3 TB, Tumbleweed

Failure is just one of your options.

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Waar programmeer je in?
    C/C++ en voor de grafische interface gebruik ik Qt.

Jos Poortvliet schreef:
    En ik vind dat we voor de 11.4 release wel een mooie releaseparty moeten houden in Nederland, wellicht kunnen we het Novell kantoor in Utrecht gebruiken om wat bier te drinken enzo?
    Goed plan!

Quote Originally Posted by suzoni View Post
    Hallo,

Ik ben van nature erg nieuwsgierig en OpenSUSE is propvol, genoeg te doen. En dat idee over releaseparty en bier klinkt erg goed, ik kom er zeker.

Tot de volgende keer , Zoran
    Ja! Geweldig, h? Voor nieuwsgierige mensen is er van alles te doen in OpenSUSE, zonder dat je meteen je systeem (beyond repair) vernaggelt. Ik heb (net als jij?) van alles geleerd over wine, CUPS, MIDI, ALSA en pulseaudio, systeemreparatie, etc. en het einde is (gelukkig) nog niet in zicht.
    How vivid is the letting go of knowledge, where experience ends.

Desktop AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics, Leap 42.1
    Laptop HP Compaq 6710b, 64-bit, openSUSE Tumbleweed

Quote Originally Posted by Knurpht View Post
    H Andr, welkom. Zou openSUSE/open source ook onder "linkse hobbies" vallen?
    Ik ben ook nergens veilig.
    How vivid is the letting go of knowledge, where experience ends.

Desktop AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics, Leap 42.1
    Laptop HP Compaq 6710b, 64-bit, openSUSE Tumbleweed

Dag allemaal. Ik kom net kijken. Nou ja, in de wondere wereld van Linux dan. In Real Life scharrel ik hier al weer zo'n 58 jaar rond. De laatste 10 jaar als data/applicatiebeheerder bij de Gemeente Groningen en daarvoor was ik seimieker, bodemonderzoeker bij een Duits en later een Frans bedrijf, in opdracht van de NAM.

Mijn kennismaking met computer begon in 1979 met de Sinclair ZX80! Met de Tandy TRS80 werd het al een beetje serieuzer en daarna verdwaalde ik op een zijspoor, de Olivetti M20. OS: PCOS! Dus was het wat later dat ik me op DOS 6.2 wierp. Dat heb ik jaren vastgehouden, Windows 3.1 stond op de computer maar slechts in noodgevallen schakelde ik naar dat 'programma' over. Want zo gebruikte ik het eigenlijk.
    Uiteindelijk is het dan toch de verkrijgbaarheid van softwaren die je in de richting van Windows dwingen.

n van die programma's is Flight Simulator. Ooit begonnen met FS4 onder DOS ben ik al die jaren meegegroeid naar FS9. Ook FSX staat bij mij op de computer, maar op een of andere manier 'pakt' het me niet. Het heeft waarschijnlijk te maken met de overdosis aan software die voor versie 9 te verkrijgen is.

Los van het zelf virtueel vliegen ben ik al jaren betrokken bij de website Dutchfs, om anderen weer op gang te helpen in hun Cessna of Boeing.
    En die hulp varieert van uitgebreidde uitleg aan de allerjongsten ("Ik ben pas elf maar wil graag met de Airbus vliegen") tot het vertalen van verschillende handleidingen.

Er zijn meer Simulatoren en enkele daarvan draaien ook onder Linux. Ik noem een X-Plane, maar ook de gratis FlightGear hoort erbij.
    Vandaar mijn interesse in Linux. Pure nieuwsgierigheid naar de mogelijkheden van die verschillende FS'en onder verschillende OS'en.

En vandaar ook mijn nickname die ik vaker gebruikt; FsTheo!

Hallo allemaal,

All tientallen jaren ken ik Unix systemen van allerlei smaken (HP-UX, SunOS (bij marketing bekend als Solaris), AIX, ...., Linux distributies). Veelal vanuit het gezichtspumt van systeem beheer als systeem programmeur. Sinds ik net meer werk hen ik tijd gekregen om naast het beheren van de systemen bij ons thuis ook aktief op de openSUSE forums mee te werken. Zo probeer ik iets bij te dragen aan de OpenSource gedachte.

Hopelijk kan ik ook op het nederlandstalige gedeelte van dit forum een bijdrage leveren voor degenen die (denken dat ze) niet zo goed thuis zijn in het engels. Al was het maar door al aanwezige engelsstalige antwoorden te vertalen. Uiteraard hoop ik ook van de problemem/antwoorden in dot subforum te leren.

Met vriendelijke groet,
    Henk van Velden

Blog Entries
    13

Welkom Henk .

Henk welkom op het forum.
    Je kunt altijd wat betekenen hier op het forum, door je eigen kennis te delen (is vaak meer dan je zelf door hebt).

Blog Entries
    13

Quote Originally Posted by mbenjamins View Post
    Henk welkom op het forum.
    Je kunt altijd wat betekenen hier op het forum, door je eigen kennis te delen (is vaak meer dan je zelf door hebt).
    Was een grapje, dat "Welkom Henk" van mij. Henk doet niet anders dan zijn kennis delen, is zo'n beetje tegelijk met mij hier Global Moderator geworden, we "kennen" elkaar dus al

Page 3 of 23 FirstFirst 1234513 ... LastLast