Page 2 of 23 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 223

Thread: Stel je voor.....

Default Re: Stel je voor.....

Hartelijk bedankt voor het welkom voor zo'n gezellig club! Dit vind ik bijzonder dat wij allemaal hier bij elkaar zijn.

Hallo,

Ik ben Hans Schreuder, 72 jaar en sinds 6(?) jaar Suse en openSuse gebruiker. Ondanks intensief gebruik en veel lezen in het oS forum nogal noob. openSuse met KDE bevalt prima. Op dit moment v.11.2, ik sla 11.3 over vanwege de teruggevallen functionaliteit in Kaddressbook. Nieuwe versies en ook een enkele niet-suse Linux installeer ik met multiboot. Bevalt prima.
    Grootgebruiker van OpenOffice en Gimp.
    Hopelijk kan ik nog eens iets nuttigs bijdragen aan dit forum!

Welkom Hans,

Heb net voor iemand die van Thunderbird af wilde de hele Kontact suite, waar kAddressbook deel van uit maakt, in orde gemaakt. Die is zeer tevreden over wat-ie allemaal kwijt kan.

Een aardige om andere linuxen te proberen is VirtualBox. Je hoeft dan niet meer te multi-booten, maar draait die in een venster op je 11.2 desktop......Overigens draai ik zelf op mijn server ook nog steeds 11.2

Je eerste bijdrage hier heb je al geleverd. In de sectie "Helpen en Hulp" kun je ook dingen posten die handig zijn om te weten.....heb zelf na een desastreuze kernel-update zo ook wel eens een alarm afgegeven, in de hoop dat anderen niet dezelfde ellende kregen.
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 64 GB SSD, 3 TB of disks, GT540, openSUSE Leap 42.1
    - ASUS A73SD, Intel + GT610M Optimus, 6 GB, 2 x 120 GB SSD, openSUSE Tumbleweed+Leap

Anything that can go wrong.... will teach us

http://en.opensuse.org/User:Knurpht
    http://nl.opensuse.org/Gebruiker:Knurpht

Welkom Hans Schreuder.
    Imac 2011:
    Modelaanduiding: iMac12,1
    2.5 ghz intel core i5 (sandy)
    16 gb 1333 mhz ddr3.
    Videokaart: AMD Radeon HD 6750M 512 mb.

Het wordt dus steeds leuker hier

Dexter1979: Jan-Bart Spang. 31 jaar en alweer 8.5 woonachtend in Ierland.. Ben alweer een jaar of 3 Linux gebruiker maar nog steeds een n00b! Ben Medisch Analist van beroep en heb hier op het laboratorium(pje) de computers onder mijn hoede. Die draaien helaas het "andere" bestuurings systeem!

Ben op dit moment druk met een ander project dat wel met Linux temaken heeft. Helaas wel weer een "andere" *untu variant! Ben van plan om een locale hub op tezetten dat computers recycled en computers die nog goed zijn te gebruiken voor scholen hier in Ierland en verschijdene landen in afrika. Voor een idee kijk maar eens op Camara | Technology. Empowering Education.

Wist niet dat er nu een Nederlandstalige hoek was van dit forum. Ben hier al een paar jaar. Ik hop nog steeds van distro naar distro maar kom steeds terug bij OpenSUSE.
    Op dit moment draai ik OpenSUSE 11.3, KDE 4.5.2, thuis in mijn zelf samengestelde pc met Window$ 7 op een andere schijf voor de games.

Ik zal hier eens wat vaker kijken als ik tenminste nog een beetje Nederlands kan typen!
    "To err is human... to really foul up requires the root password."

Leuk je hier te zien. Ik ken Camara, heb een aantal jaren geleden hier zelf als vrijwilliger meegewerkt aan iets soortgelijks. Dat hing echter op n iemand, toen die er mee ophield was meteen de hele infrastructuur weg.
    Mooie gelegenheid toch, om het typen van Nederlands een beetje te onderhouden?
    - Athlon X6 3.6 GHz, 16 GB DDR3, 64 GB SSD, 3 TB of disks, GT540, openSUSE Leap 42.1
    - ASUS A73SD, Intel + GT610M Optimus, 6 GB, 2 x 120 GB SSD, openSUSE Tumbleweed+Leap

Mijn naam is Andr Kaper, 41 jaar. Ik ben projectleider cultuurhistorie bij Landschapsbeheer Gelderland en tegenwoordig dus een linkse hobbyist. En er trots op!!!
    Op mijn werk kaart ik voortdurend opensource aan: office (openoffice) en GIS paketten (gvSIG), met wisselend succes.
    Thuis hebben we 1 pc voor drie gezinsleden, te weten ik, vrouw en kind. Ik heb eind jaren negentig SUSE geprobeerd, maar was nog te moeilijk voor me. Vanaf 2005/6? heb ik Kubuntu gehad, maar daar ging me teveel aan mis. Vanaf 2007 heb ik openSUSE en ben zeer tevreden.
    How vivid is the letting go of knowledge, where experience ends.

Desktop AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics, Leap 42.1
    Laptop HP Compaq 6710b, 64-bit, openSUSE Tumbleweed

Ik had nog de versie willen vermelden, maar helaas.... De tien minuten waren voorbij:
    OpenSUSE 11.3, KDE 4.5.2
    How vivid is the letting go of knowledge, where experience ends.

Desktop AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics, Leap 42.1
    Laptop HP Compaq 6710b, 64-bit, openSUSE Tumbleweed

H Andr, welkom. Zou openSUSE/open source ook onder "linkse hobbies" vallen?

Page 2 of 23 FirstFirst 123412 ... LastLast